Mor Løvehjerte Skrevet 8. desember 2010 #1 Skrevet 8. desember 2010 I dag er det bare tull med Firefox her, så jeg må surfe med Explorer. Firefox funker ikke på noen sider, den bare lager sider som ser ut som det simpleste dataprogrammet fra 1984. I går funka alt fint. Har dere det samme?
Mor Løvehjerte Skrevet 8. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 8. desember 2010 Det var som pokker da!! Begriper det ikke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå