Bompibjørnen *født* Skrevet 8. desember 2010 #1 Skrevet 8. desember 2010 Blir så irritert av all denne reklamen som skal bruke en evighet på å åpne seg, og siden får jo ikke justert seg ferdig på et kvarter så man har trykket feil hvertfall tre ganger før siden står der den skal... MÅ vi virkelig dynkes ned med all denne reklamen... syns BiM sidene er fine jeg altså, bortsett fra all reklamen Ikke kan jeg skylde på pc eller nett heller , for det er KUN denne siden det gjelder... og jeg kan jo bare glemme å logge meg på BiM fra mobilen, for det blir for mye reklame.. SYND .. og irritererende at det skal være sånn.. jeg liker at internett sider går fort å åpne og at man kan komme seg dit man vil, uten å måtte sitte å vente på tullball... Takk! Utblåsning ferdig!!
Lessismore Skrevet 11. desember 2010 #2 Skrevet 11. desember 2010 Helt enig! Er superirriterende med all denne reklamen! Grrr!!
Lex Skrevet 10. januar 2011 #3 Skrevet 10. januar 2011 Kipt med reklame overalt ja. Kan ikke hjelpe dere med denne siden men her er en start side uten reklame http://www.hotfeil.com/ som også har egen startside for mobiler hva synes dere om den ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå