Gå til innhold

gi en flaske MME før leggetid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

gutten min er snart 3 uker gammel. på dagtid spise han ca hver 4 time, og sover godt innimellom måltidene.. men om natten spiser han rundt hver 2. time..

mener å ha hørt at da kan det hjelpe gi en flaske med MME på kvelden for det metter litt mere? Jeg bruker ammeskjold til vanlig,å har ingen problem med melka så er ikke redd for at han ikke skal ville ta puppen etterpå..

Men noen som har erfart om dette funker elleer om det bare medfølger masse ulemper?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi gjorde dette.. Rett å slett for å få litt søvn, og for at han skulle bli ordentlig mett og god, og da få en bedre søvn selv og. Vi fikk og beskjed fra barnelege at det var bare å kjøre på.

Skal sies at vi hadde supplert med litt mme nå og da siden starten, for jeg hadde lite melk, babyen var sugesvakt og liten. Men hadde gjort det igjen om barnet var friskt og. :P Alt for litt sammenhengende søvn.Kanskje ego, men det er ikke skadelig for barnet, og bedre om alle får litt søvn.

Tror og at det har hjulpet til at vi kom lett inn i rutiner. Men det vet jeg jo ikke da.

Skrevet

Vel, vi begynte med dette, og kunne bare droppe resten av ammingen. Puppen var liksom ok de første dagene, men så ville hun bare ha flaske.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...