Gå til innhold

Kvinnelig ejekulasjon....vanlig?? Såkalt squirting.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og må det ha sammenheng med orgasme?

Når mannen får stimulert g-punktet mitt renner det blank, luktfri væske ut av meg, ganske mye.

Har lest litt om hva dette kan være og det kan se ut som at jeg squirter..men får det ikke samtidig med orgasme, men en stund før.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får det samtidig som orgasme, trodde man måtte det? Tror ikke dette er så veldig vanlig, er vel snakk om 5-10% av alle kvinner som gjør dette. Jeg gjør det i tillegg viljestyrt, altså kan bestemme om jeg vil ejakuere eller ikke. Fordelen med er at orgasmen blir sterkere og mer overveldende, ulempen er at det er veldig sølete, så ote velger jeg å la være.

Skrevet

Squirting renner ikke det spruter i stort trykk, samme som når mannen kommer så det er forskjell. men at det renner fra deg når gpunktet stimuleres er jo ikke akkurat merkelig da, er nå sånn kroppen funker. Og noen blir mer åt en andre :)

Skrevet

Jeg får det som regel før orgasmen, av og til samtidig. Men aldri ved vanlig samleie, kun annen stimulering.

Og så renner det ikke, men spruter. Men det kan kanskje oppleves som at det renner hvis "åpningen er relativt tettet igjen" hvis du skjønner hva jeg mener.

Hvor vanlig det er aner jeg ikke. Pleier ikke diskutere dette med mine venninner... :-)

Skrevet

Kvinnelig sprut (hehe) trenger ikke å være en sprut nei ;-)

Om man ejakulerer, vil det komme væske ut, siden det er en kjertel nær urinrøret som blir stimulert.

Det trenger heller ikke skje i forbindelse med orgasme.

Liker du det og mannen din det er det bare å nyte :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...