Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #1 Skrevet 8. desember 2010 Jeg har vel bestemt meg for og flytte sammen med kjæresten min, vi har vært sammen før, og det var før sønnen min kom til, han er ikke BF, men vi har da klart og funnet sammen igjen og har vært sammen i 8mnd nå, pga avstand på 15mil så har jeg vel tatt en avgjørelse på og flytte til der han bor og vi vil da flytte sammen:-D , jeg har også familie i det området som pappaen min bor der, så og si hele familen på pappaen min sin side bor der, siden jeg er oppvokst der, men har mamma og besteforeldre her nede. MEN synes litt synd på gullet mitt da som begynte i bhg for litt over 1mnd siden, og skulle bli tatt ut av den for og begynne helt på nytt i en ny en, han er 15mnd, og som ikke da får sett mormoren sin eller oldemor og oldefar så mye som han er vandt med. Er det veldig egoistisk av meg og da flytte? Er så i mine tvil om dette..
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #2 Skrevet 8. desember 2010 Hadde det vært meg hadde jeg ikke gjort det, men jeg er veldig hjemmekjær, he he. Han kan ikke ta med flyttelasset og komme til dere da?
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #3 Skrevet 8. desember 2010 Med mindre sønnen din er en utrygg type tror jeg det går helt fint å flytte. De fleste barn på den alderen omstiller seg lett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå