Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #1 Skrevet 8. desember 2010 Har aldri opplevd dette før nå, men kjæresten min. Det er så fantastisk!! Han har heller aldri opplevd dette med sine tidligere kjærester og er såklart veldig fornøyd ;-)
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #2 Skrevet 8. desember 2010 Nei,vi pleier ikke å komme sammen.Han er veldig opptatt av at jeg skal komme først,gjerne to ganger.Først da "tenker han på seg selv":-) Det vil si..Noen ganger bruker han fingrene på meg,samtidig som jeg suger han,kommer jeg da,klarer ikke han å holde igjen:-)
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #3 Skrevet 8. desember 2010 Av og til opplever vi å komme samtidig, og det er det beste! Det skjer vel heller når vi er i en god sengeperiode, er det sjelden mellom hver gang skjer det ikke. Men ja, det er deilig :-)
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #5 Skrevet 8. desember 2010 Vi kommer enten sammen, eller så liker han å komme rett etter at jeg har "roet meg", gjerne etter at jeg er kommet andre gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå