Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #1 Skrevet 8. desember 2010 Jeg har vel bestemt meg for og flytte sammen med kjæresten min, vi har vært sammen før, og det var før sønnen min kom til, han er ikke BF, men vi har da klart og funnet sammen igjen og har vært sammen i 8mnd nå, pga avstand på 15mil så har jeg vel tatt en avgjørelse på og flytte til der han bor og vi vil da flytte sammen:-D , jeg har også familie i det området som pappaen min bor der, så og si hele familen på pappaen min sin side bor der, siden jeg er oppvokst der, men har mamma og besteforeldre her nede. MEN synes litt synd på gullet mitt da som begynte i bhg for litt over 1mnd siden, og skulle bli tatt ut av den for og begynne helt på nytt i en ny en, han er 15mnd, og som ikke da får sett mormoren sin eller oldemor og oldefar så mye som han er vandt med. Er det veldig egoistisk av meg og da flytte? Er så i mine tvil om dette..
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #2 Skrevet 8. desember 2010 Nei, går helt sikkert fint å begynne i ny barnehage når han er så liten:) De er veldig adaptable de småttisene:) Men barnefar da? Har dere ikke kontakt? Hadde tenkt det burde være en større faktor.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #3 Skrevet 8. desember 2010 Neida, det går nok fint Jeg flyttet da barnet mitt var 1,5 år. Da flyttet vi fra hjembyen min, hvor hele familien min+ alle vennene mine bodde. Hun var vant med å nesten ha daglig kontakt med min familie. Men hun tok det helt fint. De er jo så små, så de skjønner jo ikke så mye og tilvennder seg fort til nye steder. Jeg flyttet da 12 mil unna pga en mann..hehhe.. desverre gikk det i dass etter 1 år, så jeg bodde alene i den samme byen i 2 år. Så traff jeg min nåværende samboer og nå har vi vært sammen i 3 år(bodd sammen i 10 mnd). Jenta mi ser ikke familien min så ofte som før, men hun er fullt opptatt med vennene sine her. Besteforeldrene kommer innom i ny og ne og henter henne og da hun hos de en helg innimellom. Og det er bra nok for henne Hun trives veldig godt her og sier hun vil bo her for alltid Så NÅ tror jeg det hadde vært verre å flyttet på henne. Så jo før jo bedre. Så jeg syns ikke du skal bekymre deg for dette når det gjelder barnet ditt. Han kommer til å få nye venner i ny barnehage og danne seg et nettverk der. Besteforeldre kan han alltids besøke i helger og ferier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå