Gå til innhold

Sutrer mye

Gjest Ingen skal få!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tvillingene mine er helt andre typer enn det førstemann var. Hun sutret aldri. Men tvillingene sutrer helt sinnssykt mye, de krangler mye og de griner mye. De klarer fint å leke en liten stund men det blir alltid krangling om noe eller plutselig kan Maja bare begynne å grine uten grunn.

Blir sinnssykt sliten av å høre på det.

Maja har aldri sovet en hel natt, hun våkner flere ganger på natta og bare sutrer. I natt var hun så ille - hun er umulig å roe iblant og - at de jeg bor hos faktisk RINGTE meg fordi de ikke trodde jeg hørte henne. Er så sliten av å ikke sove en hel natt. Hvorfor hun sutrer aner jeg ikke, noenganger fordi hun har snudd seg o.l

Er bare så jævlig sliten av å høre på sutring. Hun vekker broren sin av og til også på natta med sutringen og da begynner han å sutre og de blir jo sikkert trøtte og slitne. De sover ikke nok på dagen heller.. Aner ikke min arme råd men kjenner jeg er sykt sliten av å høre på konstant grining. De er liksom aldri fornøyde med noe.

Føler meg som en elendig mor som har sånne sutrete unger... :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er 15mnd forresten. De kan ikke gå enda heller. Er lei av å bære på to sutrende unger.. Føler meg skikkelig utilstrekkelig :-(

Skrevet

Er du helt alene med dem da?

Skrevet

Ja, jeg og faren bor ikke sammen. Han har eldstemann mer enn tvillingene for han takler ikke å ha de så mye.

Jeg har heller ikke familie og venner jeg kan spørre om "hjelp" - jeg gjør så godt jeg kan med de, vi leker og koser oss og sånne ting men de liker ingenting. De liker å spise og thats it.

Skrevet

Har du fått ørene deres sjekket? Trenger ikke å være noe, men minsten hos meg hadde vann i mellomørene og redusert hørsel. Hun sutret i 13 måneder og sov nesten aldri lenger enn to timer sammenhengende. Vi merket ingenting på henne før vi skulle inn og kotrollere ørene på storesøster, og de tok den trykktesten på mini med det samme vi var der. Ingen hadde tenkt at det kunne være det som var problemet.

Skrevet

Ja, Benjamin har astma - men han sover egnetlig godt med unntak av at han våkner når hun har sutret i x-antall timer. Verste er hun sutrer skikkelig høyt og bastant, høres ut som hun er sint.

Vi har sjekket ører o.l - hun er til utredning for epilepsi og diabetes. Men av sånne "vanlige" ting virker det ikke som det er noe galt. De er jo syke stort sett hele tiden sånn med forkjølelse osv fordi storesøster drar med seg men det er bare den syke ubegrunnete sutringen som snart tar livet av meg ass.

Sånn som isted så satt vi på gulvet alle tre og hadde det hyggelig, så begynner hun plutselig å sutre helt umotivert og griner lenge, helt utrøstelig. Hva gjør jeg galt liksom

:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...