Gjest SweetMommy <3 Skrevet 8. desember 2010 #1 Skrevet 8. desember 2010 jeg har kjent en del ned press den siste uken men idag når jeg var ute og gikk gjorde det så vondt at jeg måtte stoppe opp. en stikkende følelse, men det var så sinnsykt vondt... andre som har erfarenhet med det? Jeg er i uke 32.
Babyønske �� Skrevet 8. desember 2010 #2 Skrevet 8. desember 2010 Godt mulig det er babyen som ligger med hodet ned mot livmormunnen og presser på nerver. Det kan kjennes som stikk.
Gjest SweetMommy <3 Skrevet 8. desember 2010 #3 Skrevet 8. desember 2010 okej så det er normalt da=) fordi det er så sinnsykt vondt, så jeg blev nesten redd at noe var galt.
solskinn1980 Skrevet 8. desember 2010 #4 Skrevet 8. desember 2010 Ja det er helt normalt:-) Babyen som er på vei nedover og presser på ting og tang, og det er jo positivt:-)
Gjest SweetMommy <3 Skrevet 8. desember 2010 #5 Skrevet 8. desember 2010 jo, viss man ser det på den måten så er det jo faktiskt positivt :-) men himmel hva vondt det gjør:-(
Purr+Purrfect Skrevet 8. desember 2010 #6 Skrevet 8. desember 2010 Jeg hadde samme greiene for noen uker siden. Er 38 uker nå. Da lurte jeg rett og slett på om han hadde tenkt til å klore seg vei ut selv. Mye rare smerter som ikke er så godt å forklare tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå