Gå til innhold

sjefen min behandler meg som dritt mens jeg var graivd

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå har jeg permisjon, og søker jobb andre steder. sjefen min tok fra meg vakter, byttet vaktene mine uten å prate med meg. og nektet meg ferie med familien min..

jeg kjenner jeg er lei av denne sjefen. han har behandlet meg dårlig under hele svangerskapet. pratet med andre og de opplever det samme selv men ikke så ofte som det jeg opplevde det.

jeg var innom jobben for å handle mat og hadde med meg den nye ungen.. han så på ungen og bare gikk.. fikk ikke noe gratulerer eller noe.

jeg ble lovet en lønn på 149 i timen når jeg startet. så kom første lønna og var en annen time lønn fikk 124 istede. jeg tok det opp med han men fikk bare beskjed om at det ikke var hans problem og det var slik det var.

jeg ble ansatt først som ekstra hjelp men fikk vakter for hele fulle uker. han ringte meg en gang og lurrte på om jeg kunne jobbe ekstra. jeg måtte si nei da jeg fikk litt over en time på meg og komme.

jeg bor en halv time unna jobben, og barnevakten er en time unna andre veien. så rakk det ikke,. det forklarte jeg for han,..

men han ringte meg aldri igjen..

jeg vil ha ny jobb.. vanskelig å få det.,. har søkt mange jobber men hører ikke noe..

¨

jeg er utrolig lei denne sjefen.. noe jeg kan gjøre for å gjøre ting bedre eller få han til å endre på seg. ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oida, kan ikke gi deg et annet råd enn å søke på nye jobber. Slike sjefer spiser opp psyken din og bryter deg ned. Kanskje noen andre hadde taklet slikt bedre enn meg, men jeg hadde en slik sjef, og jeg orket det ikke. Tok meg seks uker å få ny jobb, og det var så verdt det.

Skrevet

Jeg hadde også en svært merkelig sjef. Problemet hos oss var at sjefen gjorde store forskjeller mellom oss ansatte. Ulik lønn hvor det skulle være likt, nei til fri til dem hun ikke likte og ja til fri til dem hun likte - på samme dager, men det verste var å føle seg fryst ut.

Jeg byttet jobb, steg 50 000kr i årslønn (har samme stilling) og har det bare så fantastisk.

Jeg fikk en fæl attest av henne, men fikk allikevel en ny god jobb.

Så bytt jobb med god samvittighet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...