Gå til innhold

ang matvaner til sønnen min og min graviditet

Anbefalte innlegg

Skrevet

sønnen min elsker fisk og grønnsaker. også liker han kylling. men han liker ikke gris, ku og lammekjøtt.

greia er at jeg nå har vært kvalm i 3 mnd i strekk i graviditeten. endelig gått over og jeg klarer å spise. men eneste jeg orker tanken på er gris og kukjøtt. alt annet går bare rett ut av meg. også dette spiser ikke sønnen min. dilemma. har jo bare grønnsaker, fisk og kylling hver dag. men jeg er alenemor og student og har ikke råd til dobbelt middag hver dag.

what 2 do? hvordan få sønnen min til å spise gris og ku? eller er det bare utrolig dumt å få han til å like dette, siden fisk og kylling er så mye sunnere?

han sier ikke at han ikke liker, men han lar vare vær å spise. han kan ikke så mange ord, han er 2 år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HI igjen her. forrige svangerskap var det kun kylling jeg ikke klarte å spise pluss at jeg ikke hadde noen andre enn meg selv å ta hensyn til.Men. nå er det så veldig mye mer jeg ikke tåler, pluss jeg har en sønn å ta hensyn til. Kaster dessverre opp av nesten alt. Men når jeg ikke er gravid liker jeg alt. Så da er det ikke noe problem.

Men hva kan jeg gjøre de neste 6 mnd? :s Håper noen har noen tips.

Skrevet

vet det høres ut som en bagatell, men har mye å si for meg om jeg får tips.

vær så snill.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...