Gå til innhold

når skal dere på ultralyd?


Gjest Sør-trøndermamma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vet faktisk ikke. Fikk bare brev om at de skulle inkalle meg innen 17 januar. Da er det 20 uker, så håper jeg får litt før hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så "heldig" at jeg har diabetes, og derfor blir alle svangerskapskontrollene på sykehuset denne gangen. Og der får vi visst UL hver gang. Vi var på første ordinære kontroll der på mandag (12 uker), og da fikk vi se, i følge den sportsgale pappaen, en 5,8 cm stor fotballspiller med volleyballarmer. Jeg er litt usikker på akkurat det, da, men det var i alle fall en miniatyrbaby der som vinket og rørte på seg.

 

Neste kontroll blir til ordinær UL 17. januar. Da er vi vel kommet til 17 uker, tror jeg.

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal på vår andre ultralyd på mandag.

Første tok vi da vi kun var 8+4 på vei da vi ikke ante hvor langt vi var.

Da vi venter tvillinger anbefalte legen å ta en ultralyd i uke 12 også, så det er den på mandag :-)

 

Har fått ultralyd på Ullevål 26 januar, da får vi nok også sett kjønnet så det blir spennende :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på vår andre ultralyd på mandag.

Første tok vi da vi kun var 8+4 på vei da vi ikke ante hvor langt vi var.

Da vi venter tvillinger anbefalte legen å ta en ultralyd i uke 12 også, så det er den på mandag :-)

 

Har fått ultralyd på Ullevål 26 januar, da får vi nok også sett kjønnet så det blir spennende :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ordinær ul blir 5. januar. Men jeg har allerede vært på en, da var jeg 10+5. Så jeg har sett at der er en bebis, men blir spennende å se flere detaljer neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi klarte ikke å vente på ordinær UL, så vi bestilte time på Volvat og var der i går. Vi så det nydeligste lille mennesket vinke til oss. 9 cm fra hodet til rumpe... det var en fantastisk følelse, og verd hver eneste krone!! :) Vi har tidligere opplevd en SA, og vi ville bare forsikre oss om at jeg faktisk er gravid. På den måten blir julen litt mer rolig og avslappende, og spennende å se i januar, på ord UL, hvor stort vårt lille mirakel har blitt da! ♥♥♥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fått ord. ul den 4 januar, men er så veldig spent på om alt står bra til og ikke minst hvor mange som gjemmer seg inni der da jeg er meget annlagt for tvillinger :S

 

Jeg har derfor bestillt en på Volvat den 15 des. og da er jeg 15+6...håper de kan se kjønnet da, så blir det en ekstra gave under juletreet til mine foreldre på julaften ;) Er en "hemmelig" ul for de da så blir nok et bilde under treet uansett, men hadde vert koselig å slengt oppi en blå eller rosa body, eller noe sånn også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal etter planen 8.januar på ordinær ultralyd :) men har allerede vært på tidlig ultralyd og sett en liten junior med to armer og to ben :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal 3 januar. Legen min tror vi venter tvillinger pga høyt syf mål. Livmor kjennes over navelen, jeg er 15+2.

Blir spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man blir innkalt til ultralyd et sted mellom uke 17-19 og nå vises kjønnet! Veldig spennende! Jeg har allerede vært på en ultralyd hvor vi fikk se et kjempetydelig bilde av nurket som vinket med hånden to ganger. Det var veldig utslagsgivende i spm om å beholde! 12.januar får jeg se kjønnet, og nå gleder jeg meg bare masse! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har vært på en tidlig ultralyd den 8. des. da fant hun ut at vi var ca 14-15 uker på vei, så neste ordinære ultralyd har vi om 4 uke ca! det blir spennende :D det var artig å se at det var liv i magen, det gjorde alt så mye mer virkelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...