Gå til innhold

Noen med peiling på Spotify?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på å kjøpe abonnement på Spotify Premium, men så er det noen ting som jeg er usikker på. Hvis jeg kjøper dette abonnementet, kan jeg da gratis laste ned all musikken jeg vil til min maskin og avt overføre det til iTunes? Eller ligger det noen begrensninger der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei du kan ikke laste ned musikk. Du kan kjøpe musikken gjennom den, men ikke laste ned.

Skrevet

Så da kjøper jeg musikk, men jeg har bare tilgang på den i Spotify, og ikke i f.eks iTunes eller overført til min iPod?

Skrevet

Når du kjøper musikken blir den jo din og du kan gjøre hva du vil :) Du får nok sangene som helt vanlige mp3-filer tenker jeg, som kan overføres til iTunes på vanlig måte.

 

Er ikke 100 % sikker, men ganske.

 

Hadde heller hatt iTunes og kjøpt sangene direkte der :)

Skrevet

Vil det ikke være billigere med Spotify? Hvis jeg har forstått det riktig så betaler man 99,- kr pr mnd og kan da "kjøpe" all musikk gratis? På en mnd vil jeg da ha lastet ned mer musikk enn jeg vil få for samme pris i iTunes... Eller har jeg misforstått?

Skrevet

Hei. Har du premium får du mulighet til å ha offline-spillelister og kan spille musikken hvor som helst uten å lagre den på dataen din. Hvis du kjøper musikk via spotify så får du den i et filmformat som ikke ødeelgges sånn som itunes sine gjør. Filen er din og du kan bruke den for alltid og på alle spillere.

 

Spotify fungerer på Ipod touch, Iphone, og diverse andre telefoner med android o.l. Det er mulighet til å lagre 3303 låter på iphone 4 - med spot premium. Mener det varn oe sånt.

 

Hilsen spotifyelsker og ituneshater.

Skrevet

Så da anbefaler du Spotify hvis man skal "kjøpe"/laste ned mye ny musikk? Selv elsker jeg iTunes, men mest fordi jeg sjelden kjøper ny musikk:)

Skal råde en kollega i forhold til å kjøpe til sine barn - de får iPod og har iTunes på pc. Abonnement på Spotify Premium i stedet for iTunes? De kommer nok til å kjøpe/laste ned en del musikk i allefall til å begynne med... Supert at det er noen spotifyelskere der ute som kan hjelpe!

Skrevet

Så da anbefaler du Spotify hvis man skal "kjøpe"/laste ned mye ny musikk? Selv elsker jeg iTunes, men mest fordi jeg sjelden kjøper ny musikk:)

Skal råde en kollega i forhold til å kjøpe til sine barn - de får iPod og har iTunes på pc. Abonnement på Spotify Premium i stedet for iTunes? De kommer nok til å kjøpe/laste ned en del musikk i allefall til å begynne med... Supert at det er noen spotifyelskere der ute som kan hjelpe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...