Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 8. desember 2010 #1 Skrevet 8. desember 2010 vi skal til Danmark i sommer med noen flere, det blir vel 6barn der eldste er nesten 4 og minste nesten 1år. vi vil gjerne være på ett feriesenter der det er leiligheter, det er også en stor fordel om det er badeland på feriesenteret, eller hvertfall basseng. vi har tenkt oss en tur til løveparken og diverse så gjerne i grei avstand fra det. så kom med deres beste ferietips nå
Let's hear it for the boys! Skrevet 8. desember 2010 #2 Skrevet 8. desember 2010 Hvor er Løveparken? Skallerup Klit er veldig fint. En drøy halvtimes kjøring fra Hirtshals.
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 8. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. desember 2010 jeg tror den ligger på jylland.. takk for tips skal sjekke ut
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 8. desember 2010 #4 Skrevet 8. desember 2010 Lalandia har jo alt man trenger, men dyrt. Vi velger alikevel å leie der til sommeren i 2uker.
Makkapakka Skrevet 8. desember 2010 #5 Skrevet 8. desember 2010 Lalandia Billund, helt enig! Rett ved Legoland og Løveparken. Dyrt, men flott for barna. Gratis inngang til badeland og lekeland. Evt seawest.dk som ligger litt lenger vestover, ca 1 t i bil fra Legoland.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå