Gulosten™ Skrevet 8. desember 2010 #1 Skrevet 8. desember 2010 Skal ha ny (jada, til mitt nye kjøkken i mitt splitter nye hus), og må ha litt stiiil. Men ikke 12-13-000, helst rundt 5000... Og helst i stål, ikke med gassbrennere men gjerne induksjon/kjeramisk topp... Noen billige, og bra?
Babyønske �� Skrevet 8. desember 2010 #2 Skrevet 8. desember 2010 Har Electrolux induksjonstopp og innbyggingsovn i stål. Vet ikke hva den koster, kjøkkenet var relativt nyoppusset når vi kjøpte huset så har ikke gjort noe med det selv. Kjøkkenet er fra Ikea, så kan hende ovnen også er kjøpt der. Den ligner på denne: http://www.lefdal.com/product/hvitevarer/integrerte-produkter/ovn/EOB64140X/electrolux-ovn Med topp blir den kanskje dyrere enn du hadde tenkt. Men både Lefdal og Elkjøp har gode pakketilbud på innbyggingsovner.
sykkelpumpe Skrevet 8. desember 2010 #3 Skrevet 8. desember 2010 Vi har en Wilfa. Det var en pakkepris på topp og komfyr, kostet 4000,-. Vi burde ha hørt på den indre stemmen som sa det var noe muffens med hele greia! Skikkelig drittkomfyr! Steker skeivt og er mellom 75 og 50g varmere enn tallene tilsier. Vanskelig og beregne når man steker noe, og jeg som elsker og bake! Så ikke kjøp Wilfa (alle er sikkert ikke like)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå