Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #1 Skrevet 8. desember 2010 Jeg løper litt, men i det siste har jeg ikke klart å få opp farten. Bena blir stokk stive om jeg forsøker å løpe "fort". Jeg greier heller ikke å presse pulsen opp så mye som vanlig (bruker pulsklokke), men å løpe på lavere intensiteter er ikke noe problem. Har dette noe med kulda å gjøre? Jeg har ingen erfaring med å trene når det er kaldt. De siste gangene jeg har trent har temperaturen ligget rundt -15 grader.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #2 Skrevet 8. desember 2010 http://treningslaila.blogg.no/1291364489__trene_ute_i_kulda.html
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #3 Skrevet 8. desember 2010 Takk for den, men den svarte ikke på spørsmålet. Jeg har også en grense på ca -15 for om jeg trener "hardt", akkurat som hun anbefaler, men det jeg lurer på er denne følelsen av at jeg ikke greier å presse meg. Har det noe med kulda å gjøre eller er det sansynlig vis andre forhold som gjør det?
Gjest cunning stunts Skrevet 8. desember 2010 #4 Skrevet 8. desember 2010 Fast kur her for tilsvarende: De neste to ukene gjør du utelukkende dette: annenhver dag kjører du lett oppvarming, finner deg ei fin flate og kjører så en stolpe rolig fartsøkning, en stolpe 80% fart, en stolpe rolig fartsdemping. Jogg tilbake. Gjenta ti ganger. Jogg ned ti minutter. Jobb med uttøyning og bevegelighet parallelt. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #5 Skrevet 8. desember 2010 Skal forsøke noe sånt. Føles helt merkelig ikke å greie å presse kroppen slik jeg er vant til. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå