Gå til innhold

Andre som bygger, eller har lyst til å bygge hus!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke ting lurer dere på, eller har lurt mye på?

Skulle egentlig bare blogg om vår bygeprosess, men så ble jeg anbefalt å legge inn tips til andre byggere også. Så langt har jeg tatt for meg ulike måter å bygge hus på og hva en bør huske på i et budsjett. Hvilke flere ting er greit å få tips rundt? Ikke at jeg er noen ekspert heller altså, men det er utrolig hva en lærer.

Siden vi ikke får kommet fysisk i gang med bygging før ut i januar (da kommer det nok også mye mer bilder), er det greit å skrive om andre ting i mellomtiden :-) Forslag til ting jeg kan skrive om?

Her er bloggen så langt (siden alle andre også reklamerer for sine blogger, så kan jeg jeg og ;-)):

http://vibyggerosshus.blogg.no/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann vi holder også på å bygge hus, og det ser ut til at du hadde laget et detaljert budsjett..(det trodde jo vi også men klarte jo og overstige dette,hehe)

Ble litt nysgjerrig siden vi også har mangen vindu men prisen var ganske så grei, men det er vel alt etter øye som ser...Hvem fikk dere pris fra?

Skrevet

Det er tømrer som leverer vinduer, og de er sikkert ikke sånn rådyre egentlig, men dyrere enn man kanskje tenker over? Vi hadde opprinnelig inne en del vinduer som gikk helt fra gulv til tak og nesten hele vegger, og da snakker vi om over godt 20 000 kr pr vindu, og DET er dyrt synes jeg når man gjerne skal ha en 8-10 slike. Nå har vi moderert dem til mer normal type vinduer og litt mindre.

Dessuten setter jeg gjerne ting bitte litt på spissen når jeg skriver i et håp om få litt mer "glimt i øyet" i tekstene enn bare rett frem kjedelig ;-)

Skrevet

Ingen innspill? :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...