Gå til innhold

Åh... Er det bare meg eller er vi fler??


Gjest

Anbefalte innlegg

Detta med å gå kulerund og gravid skal jo være koselig, men jeg synes det er mere pes enn kos om dagen. Magen er blitt kjempestor i forholde til hvor jeg er i svangerskapet, og da har jo ALLE "lov" å komme bort for å stryke, kjenne å alt sånn på magen min... Å helt uten å spørre meg om det er greit?? I tillegg må jeg da stå å høre på alle historiene om da de selv var gravid, da søstra dems var gravid, da mamman dems gikk gravid med lillebror osv. Eller alle som sier, "oi, skal du gå helt til i april?? var sikker på at du skulle ha nå snart"...

Hvorfor kan ikke folk bare se at "oi den magen var stor ja, men hu har det sikkert bra hu som drar på den"?

Selv om jeg er gravid synes jeg det er kjempekoselig å snakke om alt anna enn mårrakvalme, vond rygg, bekkenløsning, ømme pupper, alt jeg må holde meg unna, fødsler å alt anna som er forbundet med svangerskap! Jeg synes det koselig å snakke om alt folk ville snakke med meg om før jeg ble gravid, å jeg vil ha magen min i fred!!

Er det bare meg eller det fler som har det på samme måte???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

hehe, unnskyld at jeg ler;) Men jeg kjenner meg så veldig igjen! Var akkurat sånn jeg hadde det første gangen! + at jeg hadde sykt mange rundt meg som var så inderlig opptatt av graviditet. Jeg gikk jo nesten rundt i 9 mnd og skjønte ikke helt at jeg var gravid med mindre jeg så på magen. Men du får trøste deg med at det er begrensa hvor lenge det blir sånn og når ungen kommer ut skal du se du kanskje liker det litt mer det å snakke om bebier;) Uansett lykke til!;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er frekt aa si oii saa stor du har blitt, trudde du skulle ha snart jeg. Slike kommentarer er ufine og saarende. Personen som sier dette maa var kort. Ikke alle som sto langt fremme da vettet ble delt ut :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...