Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #1 Skrevet 8. desember 2010 Jeg har nettopp startet opp, de to første dagene tok jeg den som varte i kun 20 minutter, det gikk bra. I dag prøvde jeg meg på cardio party, men 30 minutter ut i filmen fikk jeg så kraftig sting at jeg måtte avlutte og spole til slutten og tøye ut. Jeg sliter også litt med å henge med trinnene, detter lett av enkelte plasser, tok det lang tid før dere klarte alt skikkelig? Og hvor lang tid tok det før dere så resultater, jeg håper på resultater allerede til helgen da jeg skal i selskap. Er det for store forhåpninger? Er dere fortsatt like ivrig og flink som dere var i starten? Jeg har en tendens til å miste lysten etterhvert, starter med stor iver, men dabber fort av. Takk for svar.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #2 Skrevet 8. desember 2010 Jeg syns det ble kjedeligere og kjedeligere for hver gang... Nå gidder jeg ikke å skru på engang. Jeg så ikke så mye resultater egentlig. Jeg gikk ned i vekt ETTER at jeg sluttet med det. Ellers ble trinnene lettere etterhvert, men jeg ble aldri så veldig flink. Har ikke rytme i kroppen.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #3 Skrevet 8. desember 2010 Huff da, håper ikke jeg går lei. Jeg MÅ ned i vekt. Jeg veier over 100 kg og klarer ikke den vekta og skammen mer.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #4 Skrevet 8. desember 2010 Prøvd rockering? Det og å gå på tur i raskt tempo hver eneste dag gav resultater hos meg. Og selvsagt litt endringer i kostholdet, men ikke så veldig mye som skulle til. Jeg gikk ned litt under tretti kilo og har holdt vekta i to år nå.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #5 Skrevet 8. desember 2010 Jeg har gitt opp rockering, jeg får den ikke til å gå rundt! Jeg går 2-4 turer hver eneste dag uten at det har gitt meg et eneste resultat. Vi har hund så går mye i skogen her i området. Sliter med kostholdet, jeg sliter veldig med magen for tiden, har hatt løs mage i 3 mn og får vondt i magen av å spise, ofte spiser jeg kun middag og på toppen av det hele drikker jeg veldig lite. Men de siste to ukene har jeg prøvd å spise regelmessig, noen dager går det veldig bra og jeg får i meg både frokost, lunsj, middag og kvelds. Og nå får jeg i meg 3-6 glass vann med sitron i. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå