Gjest Supperådet Skrevet 8. desember 2010 #1 Skrevet 8. desember 2010 Vi skal ikke leie feriehus i Danmark flere ganger. Uforutsigbart vær og kjedelig mat er hovedgrunnene til det.
ellen-propellen Skrevet 8. desember 2010 #2 Skrevet 8. desember 2010 Vi skal ikke til syden. Det er sommer i norge tross alt.Syden er for høst og vinterferier mener jeg.
Gjest Skrevet 8. desember 2010 #3 Skrevet 8. desember 2010 Signerer deg Supperådet. Vært i Danmark to ganger på rad med øs pøs regnevær og stiv kuling... det er ikke ferie altså. Her blir det garantert syden neste sommer, siden den norske sommeren også har vært elendig de siste årene. Trenger SOL. Vi har ikke mulighet til å dra til syden resten av året pga unger i skole, og i ferier er det jo svinedyrt.. (noe det forsåvidt er på sommeren også)
sykkelpumpe Skrevet 8. desember 2010 #4 Skrevet 8. desember 2010 Underlige greier dette:) Vi var i Danmark i fjor, var der bare 3 dager, men det lå på 25-30 grader og vi gleder oss til vi skal leie hus der i 14 dager sammen med en annen familie om to år:)
Gulosten™ Skrevet 8. desember 2010 #5 Skrevet 8. desember 2010 Ingen steder det er varmere enn 35 grader, type Tyrkia, Egypt o.l.
Mom2Two Skrevet 8. desember 2010 #6 Skrevet 8. desember 2010 Definitivt ikke "Syden" i tradisjonell forstand (type Kreta, Kypros, Mallorca mm.), definitivt ikke ferie av typen feriehus/campingferie i Sverige eller Danmark. Definitivt ikke Sørlandet. Det jeg kom på
Mom2Two Skrevet 8. desember 2010 #7 Skrevet 8. desember 2010 Glemte det aller viktigste: Definitivt ikke cruise, og defintivt ikke "all inclusive".
It's all about me Skrevet 8. desember 2010 #9 Skrevet 8. desember 2010 Reiser aldri tilbake til Tunisia. Mer irriterende folk skal du lete lenge etter.
Vipsenmamma Skrevet 8. desember 2010 #10 Skrevet 8. desember 2010 Hvertfall ikke til "Syden", får ikke lov til å være i solen. Svalbard hadde sikkert vært perfekt.
Gjest Skrevet 8. desember 2010 #11 Skrevet 8. desember 2010 Skal IKKE på Dynekilen camping i sverige!!! Mer illeluktende og ekkel campingplass skal en lete lenge etter. Dette var heldigvis kun en mellomlanding. Men....HUSK! HOLD DERE VEKKE FRA DYNEKILEN CAMPING VED GRENSEN MELLOM HALDEN OG STRØMSTAD.
meg & to små vampyrer Skrevet 8. desember 2010 #13 Skrevet 8. desember 2010 Vi skal hvertfall ikke på bilferie i Norge. Grøss, det må være det verste. Og kan ikke helt tenke meg å leie hus i Danmark heller.
~sjiraff~ Skrevet 8. desember 2010 #14 Skrevet 8. desember 2010 Alcudia.. dit skal jeg aldri igjen. Maken til kjedelig sted. Vi var i Danmark i sommer, hadde strålende vær og flotte opplevelser ) Så dit kan jeg fint dra igjen.
jordbærsjokolade Skrevet 8. desember 2010 #15 Skrevet 8. desember 2010 Ikke til tyrkia og ikke til Bugaria ihvertfall!
Nå da? Skrevet 8. desember 2010 #17 Skrevet 8. desember 2010 Definitivt ikke til "syden", ikke på telt- eller campingtur, ikke på fottur i Jotunheimen og ikke leie hus eller leilighet noe sted.
hit og dit Skrevet 8. desember 2010 #18 Skrevet 8. desember 2010 Det blir ikke noen chartertur iallefall.
Gjest Skrevet 8. desember 2010 #19 Skrevet 8. desember 2010 Jeg skal ikke til steder som Alcudia, Playa del Ingles osv der de lokale snakker like godt svorsk som sitt eget språk. Jeg vil ikke et sted der det kryr av nordmenn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå