Katja85 Skrevet 8. desember 2010 #1 Skrevet 8. desember 2010 Er litt lei av frokosten min...så jeg trenger noen nye tips Hvordan ser din frokost ut?? Min frokost består av: 0,5 l ferskpresset gulrotjuice 1 eple 5 dadler 1 glass melk 1 kopp tyrkisk kaffe
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 8. desember 2010 #2 Skrevet 8. desember 2010 I dag var det: 1 skive med kokt egg 1 klementin Et stort glass med vann I går spiste jeg: 6 kyllingboller delt i biter og stekt litt oppi ca 1/3 isbersalat med litt agurk og reddik og masse mais. Spiser også gjerne to knekkebrød med leverpostei og rødbeter, eller en skive med ost, eller litt havregryn med melk osv. Spiser du virkelig det samme hver eneste dag? Da skjønner jeg godt at du er lei ;-)
lykke74 med 3 små Skrevet 8. desember 2010 #3 Skrevet 8. desember 2010 I dag ble det to skiver med nugatti og et glass melk...)
Gjest Skrevet 8. desember 2010 #4 Skrevet 8. desember 2010 Spiser Kellogs 98 % fullkorn frokostblanding med ekstra lett melk og kaffe.
Collette Skrevet 8. desember 2010 #5 Skrevet 8. desember 2010 I dag ble det gräddost, pecannøtter, litt skinke og en kopp grønn te.
meg & to små vampyrer Skrevet 8. desember 2010 #6 Skrevet 8. desember 2010 Vanligvis er det: cultura naturell havregryn solsikkekjerner rosiner mandler + frokostjuice kaffe med masse melk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå