Galskapens overhode Skrevet 8. desember 2010 #1 Skrevet 8. desember 2010 ANskaffet en troll med løst ullfor til lillegutt som blir 3. HAr i str 110 nå, og synes den er litt trang over ryggen/skuldrene. Noen med erfaring?
BlåBlå Skrevet 8. desember 2010 #2 Skrevet 8. desember 2010 Er gutten din lang i overkroppen da ? Jr som blir tre over nuttår bruker 98 i Troll, og har god plass. Men vi synes det er best å bruke ulldressen for seg selv. enklere å ta av og på da.
FruV Skrevet 8. desember 2010 #3 Skrevet 8. desember 2010 såpass...gutten min er 3 1/2 år å bruker str 104 og den er meget romslig...
Galskapens overhode Skrevet 8. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 8. desember 2010 den i 104 måtte vi pakke bort etter kun 2 uker. Han er vel ca 102-103 cm lang. Kanskje litt lang i ryggen, men ikke veldig. Byttet ut garderoben til 110 i klær nå. Tatt i bruk noe 116 som er små i str. Hmm.. Den får holde litt til.. Kjøper ikke dress nr 3 for sesongen helt enda.. I fjor vinter var 98 ganske stor til ham, troll den også. Får vel innse at mammas lille gutt ikke er fullt så liten lenger
lykke74 med 3 små Skrevet 8. desember 2010 #5 Skrevet 8. desember 2010 Min 3-åring bruker også 110 i klær. Vi kjøpte trolldress til han i str 110. Den var mer enn lang nok i bena og ermene, men ble litt snau i ryggen. Den satt helt stramt når han bøyde seg. Gutten min bruker bleie, den forlenger jo ryggen litt. Vi byttet dressen til en annen dress som var litt lenger i ryggen (ticket to heaven) og er fornøyd med valget. Ellers er jo trolldressene gode dresser - mine unger har likt de godt.
Galskapens overhode Skrevet 8. desember 2010 Forfatter #6 Skrevet 8. desember 2010 min bruker også bleie.. Det har sikkert litt å si det også ja. Kjøpte selvsagt den i 110 brukt, så å bytte blir ikke så lett. Den får holde litt til.. Han har bursdag i januar, får håper noen får veldig lyst til å kjøpe en til ham da. =)
~sjiraff~ Skrevet 8. desember 2010 #7 Skrevet 8. desember 2010 Synes de er helt normale i strørrelsen. Minste som er en drøy meter bruker 104 - passer fint, ikke trang noen steder. Eldste som er 127 cm prøvde 122 (altofr liten) og 134 (ALTFOR stor) - måtte ha 128, noe butikken selvfølgelig ikke hadde (
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå