lykke74 med 3 små Skrevet 8. desember 2010 #1 Skrevet 8. desember 2010 Hvordan er janus-ull i størrelsen? Lillegutt trenger mer ull - det er jo så kaldt at... Noen som vet om nettbutikk som selger janus-ull (vet om sparkjøp), eller eventuelt annet godt ull (skal blant annet ha en hel tynn dress /pysj) som ikke koster skjorta?
FruV Skrevet 8. desember 2010 #2 Skrevet 8. desember 2010 Synes janus er ganske stor i str. http://www.mobelkjelleren.no/ har de mye janus. http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=25207823 har handlet mye fra denne dama som selger nye janus klær til en billig penge. Jeg har selv litt ull å selge til jente
FruV Skrevet 8. desember 2010 #3 Skrevet 8. desember 2010 tilbud på janus bukse og genser med glidlås til gutt og jente til kr 179 pr del =)
BlåBlå Skrevet 8. desember 2010 #4 Skrevet 8. desember 2010 spar kjøp reklamerer med at de er billigst på Janus. de har også Safa og endre merker. www.sparkjop.no
Lykkeli & gla ♥ jentene mine♥ Skrevet 8. desember 2010 #5 Skrevet 8. desember 2010 Janus er store i størrelsene vil jeg si. Handler det som regel når det er på salg på f.eks Bogerud Tekstil.
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 8. desember 2010 #6 Skrevet 8. desember 2010 Jeg syns helt omvendt jeg. Jenta mi er 20 mnd og hun bruker størrelse 4 år fra janus. Syns plaggene er veldig små. Vanligvis bruker hun størrelse 92.
tingeling87 Skrevet 8. desember 2010 #7 Skrevet 8. desember 2010 Tipsy er små i str. Gutten min er 5 mnd og bruker en dress i str 90...
Lykkeli & gla ♥ jentene mine♥ Skrevet 8. desember 2010 #8 Skrevet 8. desember 2010 Den vanlige Janus-ulla er ihvertfall ganske stor i størrelsen; jenta mi bruker str 86 i vanlige klær, mens Janus-ulla i str 80 fra i fjor passer helt fint fortsatt=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå