Gå til innhold

har funnet ut hva samboeren skal gi meg til jul

Anbefalte innlegg

Skrevet

En Iphone!?:P

Huff.. Søte mannen min.. Han nekter å høre på meg når det kommer til elektronik.. Jeg har sagt ifra mange ganger at jeg er fornøyd med tlf jeg har. Og at jeg ikke liker tutch tlf. Liker de gode gamle tastene..

Han har mange ganger spurt meg om jeg ikke kunne tenkt meg en iphone, og jeg har sagt nei..:P

Men idag fant jeg en kvittering på nettopp en Iphone!! :P

( han er ikke så god til å skjule spor)

Huff, hva gjør jeg nå da? Smiler å er glad? :P Selv om jeg ikke fordrar tlf uten ordentlig tastatur?? :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Smil og vær glad :-) Er mange som ønsker seg en slik tlf, og du kommer nok inn i det skal du se ;-) Ikke skuff den snille kjæresten di, kanskje han tror du sier du liker den tlf du har bare fordi iphonen er dyr??

Vet også hva jeg får, ønsket meg smykke og øredobber med ekte perler, så var vi på handling og gikk forbi en butikk å så :-) Sa til ham at jeg gikk på en annen butikk så fikk han velge selv hvis han ønsket å kjøpe til meg.. Da vi møttes igjen hadde han en pose derifra, så var ikke så vanskelig å skjønne, selv om jeg ikke vet HVA han valgte :-D

Skrevet

Smil og vær glad:) I begynnelsen kommer du til å hate hele iPhonen pga at den er ganske anderledes enn den du har, og i tillegg har jo ikke lyst på den tlf.. Men så kommer du til å eeeeelske den!:) Er en veldig bra tlf! Har flere venninner som har "arvet" tlf fra mannen sin, som i utg.punktet har vært ganske negativ til denne tlf... Men de er veldig fornøyd med den nå;)

God jul:)

Skrevet

hihihi..:P

Ja, jeg kommer sikkert til å like den etterhvert.. Håper det iallefall:)

hehe, for en problemstilling:p

Håper bare jeg blir vant til tutch greiene etterhvert da:)

Hi

Skrevet

Åherre...ja det er tydeligvis bare å smile og være glad for alt. Får man telefonen må man jo bruke den ellers er man utakknemlig. Mannen min kjøpte også en slik møkkagreie til meg, til tross for at han vet at jeg ikke liker tuchtlf. Har hatt den i 6 måneder og har nesten slutta å svare på meldinger for det er så pes å skrive med den. Heldigvis er garantitiden ute om 6 måneder igjen, så jeg kan ødelegge den uten å få en ny, tilsvarende....

Skrevet

Jeg håper jeg blir vant da:) vil jo glede min kjære.. Han er jo trossalt veldig snill som kjøper en såppas dyr gave:) Iphone 4 var det.. Litt kjedelig at jeg vet hva jeg får da.. Men da har jeg litt bedre tid til å forberede meg. Og muligens bli mere å mere glad for det:)

hi

Skrevet

Hehe, ser som de andre...:) Du kommer til å elske den...:P

Jeg har også iPhone, og den er helt genial...:P Også er den veldig enkel og bruke, selv om den ikke har tastatur...:) Og alt er opplagt på en veldig brukervennlig måte (program og sånn liksom)...:)

Det blir bra- smil og vær glad:)

Skrevet

Hehe! Jeg kjøpte selv en dyr touchtlf og angrer 6 mnd etterpå. Men jeg har innsett at det blir teit å gå tilbake til den gamle, selv om tanken er der.

Det er gørr å skrive meldinger da jeg synes det tar mye lengre tid. Så taster man feil innimellom da skjermen er for følsom eller ikke følsom, litt om hverandre. Jeg har ikke funnet ut hvordan man videresender meldinger eller hvordan jeg kan ta vare på bilder jeg får i mmser. Og er oppegående når det gjelder teknologi mener jeg:P

Mye moro man kan bruke tlf til, men jeg trenger det ikke i utgangspunktet.

Skrevet

Hvorfor ikke bare bytte den? Så lenge han fortsatt har kvitteringen..

Jeg er sikker på at han tar det fint.

PS: jeg har iPhone og er kjempefornøyd, den er slettes ikke ille å skrive meldinger på, jeg skriver innlegg her inne på telefonen min også (surfer en del med telefonen i dødperioder i løpet av dagen) uten de store problemene, får noen skrivefeil her og der, men ingen ting å bry seg om)..

Skrevet

Skjønner deg litt jeg atså. Litt av det å gi julegave er vel for at den som mottar den skal få noe den ønsker seg?

Men det kan jo godt tenkes at du kommer til å like den da ;)

Skrevet

Nå har du jo en gyllen mulighet til å fortelle han hvor mye du hater en slik telefon og er spent på hva han har kjøpt til deg.

Skrevet

Iphone 4 er superlett å skrive meldinger med..Jeg haaata iphone 3g (!?), men typen oppgraderte, og nå får han sjelden ha mobilen i fred..hehe

Jeg er forferdelig lite teknisk annlagt, men den kunne jeg faktisk tenkt meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...