Gå til innhold

Sovepose til baby

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har man brukt for det, og når bruker man det eventuelt? Har en liggende fra når jeg var liten, men ser ikke helt behovet? Men ser jo de selger det overalt, så er vel bare jeg som har gått glipp av noe :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker du inne-sovepose med "vest" oppe?

Vi brukte det mye til jenta vår pga at hun sparket av seg dyna, og på denne måten hadde hun det godt og varmt uansett.

Har også en fra jeg var liten, men denne var tiltenkt reimer og var mye stivere enn de jeg kjøpte på H&M.

Sluttet når hun begynte å gå, hendte hun hoppet ut av senga vår og labbet i vei. Uhyre morsomt å se på, men ikke så lurt:)

Skrevet

Vi begynte ikke å bruke det før sønnen vår var ca 8-9 mnd gammel, men denne gangen skal vi starte tidligere! Posen var kjempegrei å bruke - barnet kan ikke rote seg inn under dyna (=fare for krybbedød) og det kan heller ikke sparke av seg dyna og bli kald. Sønnen får er over to år gammel nå, og sover fremdeles i pose. Vi har brukt poser fra H&M og IKEA, og vært fornøyd med dem (koster ca 150kr), men det finnes mange merker, inkludert noen i ull (f.eks. fra Lillelille).

Skrevet

Jeg kjøpte pose til minstemann før han kom til verden.. Han trengte vist ikke posen til å begynne med, for han sparka ikke av seg dyna..

Men nå som han er 1 år,bruker han pose... Likedan med eldstemann på 3 vil absolutt bruke pose.. Så her har vi fått svigermor til å sy en egen pose til han..

Skrevet

Vi kjøpte, men brukte den bare ca to ganger. Bomkjøp for vår del:)

Skrevet

Jenta vår har brukt den siden hun var 2 mnd, nå er hun 7 mnd. Hun sparket av seg dyna, og ble veldig kald. Så den er med oss hvor enn vi reiser. Sikkert trygt for en liten kropp å ha noe fast å sove i :)

Skrevet

Sønnen min hater posen. Gråter og bærer seg. Bomkjøp for vår del!

Har jaget sambo inn på gjesteværelset og lillegutt sover i sengen med meg.

Snakk om å gi ris til egen bak, men jeg klarer ikke å ha han i sprinkelsengen når han blir iskald iløpet av natten. Ligger i ullpysj, men hjelper ikke når dynen sparkes av...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...