Gå til innhold

Åhnei..! Flautflautflaut!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tar vikaroppdrag i hjemmesykepleien, og det hender de ringer og vil ha meg i hjemmehjelpen også. Forrige gang de ringte fra hjemmehjelpen takket jeg ja, og like etter at siste vakt var gått hjem spydde frøkna ut hele rommet sitt, og jeg måtte ringe neste morgen og si at jeg ikke kunne likevel.

 

I dag ringte de igjen, og guess what?? Det samme skjedde IGJEN!! Nå tømte hun magesekken over hele gulvet, kan jo ikke sende henne i bhg i morgen da... Pokker...

 

Tipper de tror jeg ikke vil jobbe..=(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har ikke noen som kan passe datteren din i morgen da slik at du kan gå på jobb allikevel?

Skrevet

Nei huff, stakkars datteren din da (og deg!). Jeg vil tippe at de fleste der vet hvordan det er å ha barn, for sånn er det jo noen ganger. Går det magevirus i bhg er det ofte ikke så lett å bli kvitt det igjen, og man kan jo bli syk av det flere ganger. Si det som det er du, at du ikke kan sende en spysyk datter i barnehagen.

Skrevet

Merkelig at hun har spysyka flere ganger? Kanskje det ikke er det? Har hun feber?

Skrevet

Vet du, så lenge du er ærlig og sier ting som de er vil ikke folk tro vondt om deg. Og de som alikevel velger å gjøre det er ikke spesielt gode mennesker i utgangspunktet.

 

Siden du svarer ja til å jobbe tviler jeg på at de tror du ikke vil jobbe. Tok du ut sykt barn melding sist gang? Det er klart noen kan tenke at du spekulerer litt i det om dette skjer gang på gang, men magesyke skjer og det er helt vanlig på denne tiden av året så det skurrer ikke så mye i mine ører at sånt skjer to ganger på rad...

 

Jeg har selv jobbet i hjemmesykepleien, både som ufaglært og etter ferdig utdannelse og hadde jeg vært ansvarlig for å få deg på jobb hadde jeg ikke ønsket at du kom med mulig smitte til de du skulle hjem til. Det er egentlig ikke bare det at du ikke er på jobb, men også at det medfører en viss risiko om du kommer.

 

Sånn er livet, det vet nok de aller fleste du jobber med også:)

 

 

Skrevet

Hun hadde ikke feber forrige gang, det er bare 3 uker siden. Var litt varm i pannen nå, men ikke febervarm akkurat, så jeg målte ikke.

 

Både jeg og lillebror har spist det samme som henne i dag, så hva annet kan det være? Var temmelig stor porsjon med spy også, heh... Uff, jeg håper det er spysyka og ikke noe annet!=(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...