TurboPrinsessen:-) Skrevet 7. desember 2010 #1 Skrevet 7. desember 2010 Har bestemt meg for japanphoto, funnet motivet og teksten og skal bare betale. Legger inn kortnr osv og trykker videre.. da kommer jeg tilbake til stedet før vi kommer til dette med kortnr osv... Irriterende!! Har krysset av på alt jeg skal krysse av på, men blir bare sendt tilbake. Håper jeg ikke har betalt 3 ganger å da... Uff, tror ikke det er meningen at noen skal få julekort av oss i år...
Gjest ronja røverdatter Skrevet 8. desember 2010 #2 Skrevet 8. desember 2010 Dersom du har betalt tre ganger samme summen bør kortselskapet ditt reagere på at noe er feil og stoppe minst to av utbetalingene. Følg med på kontoutdraget så fort du kan om det er trukket tre ganger, og om det skulle være det, så er skal det være enkelt å få pengene tilbake igjen dersom det er kreditkort i alle fall.
TurboPrinsessen:-) Skrevet 8. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. desember 2010 Er jo bare et vanlig visa kort. Har ikke blitt trukket enda, men det finner jeg jo fort ut av da.. Men ville vel fått en bekreftelse på at jeg har betalt? Prøver igjen nå, men samme skjer.. hopper tilbake til der hvor jeg bestemmer om jeg skal ha levert pr post eller hente selv i butikk. Kan krysse av om jeg ønsker å lagre kredittopplysninger til fremtidige kjøp, men det er jeg ikke interessert i... kanskje jeg må det likevel? Veldig irriterende!!
Gjest irismor Skrevet 8. desember 2010 #4 Skrevet 8. desember 2010 Har vært borti det der, fikk ikke betalt fordi jeg manglet et eller annet program på pc`n.
TurboPrinsessen:-) Skrevet 8. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 8. desember 2010 Løste det på en annen måte: henter i butikk i stede.. Sparte 20kr.. hehe.. som jeg bruker opp i bensin når jeg må inn til byen for å hente,.. men men.. julekortene er hvertfall BESTILT!! :-) ... enda en ting som kan krysses av på "to do" listen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå