Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #1 Skrevet 7. desember 2010 Jeg er helt hekta på og være brun, føler meg fæl og sjuskete viss jeg ikke er brun. Mener ikke at andre som ikke tar sol ser sjuskete ut, men når det gjelder meg selv.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #2 Skrevet 7. desember 2010 Nei, så dum er jeg heldigvis ikke.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #3 Skrevet 7. desember 2010 Ikke jeg heller. Har vært, men fikk meg en vekker som gjør at jeg aldri mer i mitt liv kommer til å legge meg i et solarium.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #4 Skrevet 7. desember 2010 Bli voksen. Tipper du er 18-19 år? Huden din er kroppens største organ, og du får den ikke tilbake.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #5 Skrevet 7. desember 2010 Har en venninne som føler det akkurat som deg: at hun blir sjuskete uten brunfargen. Dessverre vet hun ikke hvor harry hun ser ut. Solariumsbrune folk er oftest noe av det mest harry jeg ser. Helt ute av motebildet.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #6 Skrevet 7. desember 2010 Gled deg til du blir 40 og ser ut som en rosin da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå