Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #1 Skrevet 7. desember 2010 tenkte som så mange andre å hamstre litt bleier... snuppa er 8 mnd og bruker str 6 i libero bleier(rund og go rundt magen)...kan jeg regne med hun blir til å bruke denne str lenge fremover?
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #3 Skrevet 7. desember 2010 hehe okei:P men kan jeg regne med athun trenger mindre bleier etterhvert?de sier jo at de blir tynnere når de begynner å gå?
Ranveig Risengrynsgraut Skrevet 7. desember 2010 #4 Skrevet 7. desember 2010 Eg trur dei fleste ikkje går over str 6 før dei sluttar med bleie. Våre brukte str 4 til dei slutta ved hhv 2 år og 9 mnd (ca 13 kg) og 2 år og 3 mnd (12 kg). Slanke barn, så størrelsen over blei for lite stram sjølv om vekta passa både til str 4 og 5.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #5 Skrevet 7. desember 2010 Tanteungen min på 2 år bruker str 6, men hun er en ganske slank type. Ettåringen min bruker også str 6, men han veier det samme som henne, selv om han er 30 cm lavere, hehehe. Når de blir mer aktive, lærer å krabbe, reiser seg opp og går, blir de slankere. Jeg ville nok ikke hamstret noe særlig større bleier, hvis jeg var deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå