Gå til innhold

Dere som er kvalme..


trippeltopp

Anbefalte innlegg

...er dere kvalme hele tiden, eller er det bra en dag, og ille dagen etter?Jeg er så innmari ustabil. Var helt totalt rævva to dager forrige uke, og så kom det seg igjen. Disse dagene er jeg bare litt uggen på morgenen. Men i dag har jeg igjen vært i helt jævl... form.. Fy flate! Sov fra halv fire til halv ti i ettermiddag. Ikke mye som blir gjort her i huset om dagen med andre ord... Ære-være en flink pappa som tar ansvar for å foré og legge pjokken vår.

Bah.... tips tas i mot med takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke så mange tips - men har det akkurat som deg. På meg virker det som jeg blir dårligere dagen etter om jeg gjør for mye en dag. Samtidig er det så uendelig kjedelig å ikke gjøre noe! Tenker heller at jeg må sette pris på de timene jeg er relativt ok, vet jo at kvalmen kommer sterkt tilbake!

Glad for at jeg også har fantastiske pappan til lille gutten! Pappan tåler masse for tiden - jeg kan umulig være lett å leve med. Synes det er vanskelig å være i godt humør og gi positive tilbakemeldinger når jeg er kvalm og uggen og trøtt hele tiden. Jeg må bare prøve om igjen hver dag! Gleder meg til kvalmen slipper taket!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er konstant kvalm, og innimellom er det skikkelig ille, er i kina for øyeblikket og har merket at visse steder her er det litt for mange lukter når man er kvalm:( er også veldig trøtt denne gangen, har blitt sykmeldt fra studier ut året så håper på en bedre tid neste år..er i uke 11 nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Kvalme er det verste! Kjenner meg veldig igjen i det dere skirver. Er kvalm nesten hele dagen, men unntak av når jeg akkurat har spist en brødskive og drukket litt vann... så det er mitt tips da... men blir jo fort noen kilo når jeg spiser fire brødskiver i løpet av arbeidsdagen, haha :) Ellers har jeg fått tips om ingefær, grapefruit-juice og eplejuice blanda med farris. Synes bare det hjelper sånn passe... Huff, rekker heller ikke gjøre noe hjemme, orker ikke vaske opp og vaske klær og sånn når jeg kommer hjem fra jobben, så da blir det skikkelig skippertak i helgene...

Lykke til videre, klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fælt å være kvalm, jeg sliter med det samme! Jeg testet ut sånn armbånd man får kjøpt på apoteket, ingefærkapsler, eplejuice og farris - ingen av de hjalp noe særlig.

Dro til legen og fikk skrevet ut kvamlestillende - De funker! Afipran heter de. Kan ta opptil 3 om dagen, anbefales :)

 

Ellers så har jeg spist endel riskaker, synes det hjelper litt :) Lette å spise, smaker ikke så mye og fyller magen greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...