Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #1 Skrevet 7. desember 2010 Hei! Har et lite spørsmål som jeg håper noen kan hjelpe meg med. Vi flyttet i sommer og måtte da skifte barnehage til poden. Vi var veldig fornøyd med den barnehagen vi hadde før. Aldri sykt personell, de var flink å informere og fortelle om dagen. Kunne da fortelle om ting som barnet hadde sagt, hvem han hadde lekt med osv.. Fikk også veldig gode tilbakemeldinger på han fra barnehagen. Etter endt barnehagedag ville han gjerne være igjenn å leke litt ute, noe vi gjerne gjorde sommerhalvåret, aldri sliten etter dagen og de var mye ute. Men nå når han har beg i ny barnehge synes jeg at han har forandret seg ganske mye. Må sies at det nesten bare er vikarer på avdelingen, og dermed dårlig med info om dagen. Poden har nesten sluttet å høre etter når vi snakker til han, løper avgårde når vi ber han vente og har har fått endel tendenser som jeg ikke er så fornøyd med. Er utslitt etter en dag i barnehagen. Han har noen allergier som gjør at han ikke kan spise det som blir servert i barnehagen, men må ha egen mat.. Dette ble d slurvet med den første mnd han var der. Lurer da bare på om det er noen som har opplevd endret atferd hos barnet etter skifting til storbarns avdeling eller skifte av barnehage.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #2 Skrevet 7. desember 2010 man får mindre info på storbarnsavdeling enn småbarns avdeling. hvis du lurer på noe så spør Løpe avgårde er heeeelt normalt hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå