LittleMissCandy Noah08+Spire<3 Skrevet 7. desember 2010 #1 Skrevet 7. desember 2010 Gutten min er 2,5 år lurer litt på om når det er vanlig og begynne med potte trening? Eller hva med sånn barne toalett sete?
Ranveig Risengrynsgraut Skrevet 7. desember 2010 #2 Skrevet 7. desember 2010 Personleg så synest eg ikkje noko om potte. Ungen må uansett gå på do på eitt eller anna tidspunkt, og eg synest det er mykje meir reinsleg å berre gjere sitt i do enn å gjere det i potta og måtte drive med tømming og vasking. Så heilt klart - "barnesete" til do ) Om guten din er 2 1/2 kan du fint begynne å prøve. Han har truleg sett at du sjølv går på do, og kanskje han har begynt å tenke på at han og vil? Kjøp eit sete og gje guten tilbud om å sitte på do f.eks. om morgonen når han står opp og så før han legg seg om kvelden. Viss han ikkje vil, så la det ligge og prøv igjen etter nokre dagar/ei veke. Vi gjorde det akkurat sånn med jenta vår i vinter, tenkte at då kunne vi berre begynne forsiktig og så kunne ho slutte med bleie til sommaren. Fin plan, men det tok berre ei veke så hadde ho slutta heilt. Det gjekk utruleg mykje lettare enn vi hadde forestilt oss (ho var 2 år og 3 mnd då ho slutta). Lykke til med dotrening og bleieslutt )
LittleMissCandy Noah08+Spire<3 Skrevet 7. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2010 Da dropper jeg hele potta og går til innkjøp av et sånnt toalettsete
Ranveig Risengrynsgraut Skrevet 7. desember 2010 #4 Skrevet 7. desember 2010 Ja, du kan i alle fall prøve det. Nokon seier at ungen *nekta* å gå på DO, men om ungen ikkje veit at det fins noko som heiter potte kan h*n heller ikkje nekte å tisse i do fordi h*n heller vi ha potte ) Lykke til
LittleMissCandy Noah08+Spire<3 Skrevet 7. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 7. desember 2010 Hehe sant nok
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå