Gå til innhold

hjelp! Er dette farlig?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått skikkelig intens diarre, og er redd for den lille! Er 13 uker på vei og har aldri I mitt liv hatt saa voldsom magasjau. Kaster ikke opp, men det renner bokstavelig talt vann ut av meg. Sorry detaljer. Om det er salmonella eller noe annet, er det farlig for fosteret? Burde jeg haste til legevakta? Alt er skummelt nå!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det er ikke farlig.

Bare pass på å få i deg litt drikke.

Skrevet

Normalt sett skal ikke en normal magesjau være skadelig for fosteret. Prøv å drikke nok, selv om det tilsynelatende ser ut til å renne tvers gjennom.

Om det skulle være salmonella, så er ikke det i seg selv skadelig for fosteret.

Varer det over flere dager, og du ikke holder på verken vått eller tørt, så kontakter du lege.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...