Gå til innhold

Hvor skal dere på sommerferie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger tips:)

Vi vurderer feriecenter eller camping i Danmark eller Sverige. (I nærheten av Astrid Lindgrens verden i Sverige, noen som har vært der forresten?)

Hvor skal dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Toronto og Los Angeles. Gleder meg. Men fy f... det skal bli varmt i LA for en liten glunt på 1 år.

Skrevet

Vi reiser til Alanya i Tyrkia 25 mai til 8 juni :)

Skrevet

Det blir vel sannsynligvis Legoland tenker jeg. Første året med ren barneferie.

Skrevet

Vi vurderer Indonesia og Singapore. Får se hvordan feriebudsjettet er til neste år:-) Har vært mye reising dette året på oss begge + hele familien.

Skrevet

Campingferie med campingvogn på slep.

I hele 5 uker. Eller, det er det vi har mulighet til å være borte.

Hvor vi drar og hvor lenge vi blir står helt fritt når vi reiser slik.

Det er så herlig og fritt!!

2 dager her, 3 dager der...... Alt etter vær og om vi liker stedet.

Får vi nok pakker vi sammen og reiser videre.

Jeg tror vi setter nesen mot sørlandet i år. Da mener jeg hele sørlandet ;)

Dyreparken, div fjell som bla Preikestolenog Hemsedal, så har jeg veldig lyst å besøke noen av de ytterste stedene ved sørlandskysten som jeg ofte ser bilder fra.

Vi får sette oss ned å lete når det nærmer seg.

Blir været der dårlig reiser vi andre steder.

Har god erfaring med Sverige værmessig. De har jo også campinger som blir rene luksushotellene mot de Norge skilter med i gj.snitt :( Fatter ikke at det er mulig at enkelte kan være såå elendige! Skitne sanitæranlegg og nesten råtne dusjer, lekeplassene faller omtrent sammen og æsj rett og slett!!

Skrevet

Vi får en litt trang sommer, siden jeg ikke har opparbeidet meg noe særlig med feriepenger. Men vi skal på en tur til paris med hele svigerfamilien. :) Gave til svigerfar som fyller rundt år. :) Ellers håpe på bra vær hjemme og sykling og bading tenker jeg.

Skrevet

Vi har leid feriehus 2 uker i juli. Lalandia Rødby.

Gjest Supperådet
Skrevet

Barcelona. Leier leilighet ved en av strendene i området i 14 dager.

Skrevet

mikkelparken i hardanger!!! var der i år og skal til neste år også. topp for både barn og voksne. ta med campingvognen og skal stor kose oss! :D

Skrevet

det blir nok en tur til Danmark med noen flere familier :) 6 barn der eldste nesten er 4 og yngste nesten 1år, det skal bli kjempe gøy for barna :)

Skrevet

Vi skal ta en tur til enten kristiansand eller legoland i sommer. Forøvrig blir det å farte rundt i Norge som vanlig.

Skrevet

Vi skal tilbringe snaue 2 mnd i Asia et eller annet sted, Singapore, Indonesia, Thailand, ja, litt uvisst hvor akkurat enda for jobb, så da tror jeg sommerferien (den skarve uken) blir lagt til Kristiandsand dyrepark gitt. Jeg har så lyst å bo i Kardemommebyen at jeg kan nesten ikke vente. Som back-up har vi Danmark.

Skrevet

Vi snakker bare om det, ikke bestemt noe enda. Satser på at det blir dyreparken i et par dager før vi tar båten over til Danmark og leier hus der.

Skrevet

Drar hjem til Norge til sommeren og satser paa aa vaere i 6 uker, men i paasken skal vi til Singapore.

Skrevet

Det blir snart puerto rico på mødrene. På sommeren blir den enda en reise til Lesbos alene på oss. Men, vi har avtalt med to familier vi møtte i sommer på ferie, å reise til samme sted, på samme hotell i Hellas i august. Så reiser samboeren jeg til maldivene i november... :-))) Så her er feriene planlagt !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...