Snupi27 Skrevet 7. desember 2010 #1 Skrevet 7. desember 2010 istedenfor å bestille eller at festkomiteen på jobben står og lager mat til julebordet tenkte vi at alle skulle ta med seg en rett hver i år! vi er mange fra forskjellige land så det kan jo bli spennende!! =) men jeg aner egentlig ikke hva jeg skal ta med meg! jeg tenkte kanskje laks i lefse men jeg er litt usikker på hvordan det lages og om det er noe tilbehør jeg bør ha med det til det? eller er det noen andre forslag som ikke er så vanskelig og ikke tar så veldig lang tid
Gjest irismor Skrevet 7. desember 2010 #2 Skrevet 7. desember 2010 Lefser Røkelaks Dill (fersk) Philadelphiaost Smør philadelphiaost på lefsene, legg på røkelas og strø litt dill over. Så ruller du lefsene sammen og skjærer de opp i passende biter. Eller hva med en kabaret og som tilbehør til den loff og remulade/majones. Hvis dere er mange nasjonaliteter så er det jo gøy å servere noe de kanskje ikke har smakt før.
Snupi27 Skrevet 7. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2010 kabaret har jeg ikke tenkt på engang! det var ikke så dumt egentlig =)
Gjest Supperådet Skrevet 7. desember 2010 #4 Skrevet 7. desember 2010 Pastasalat Scampisyd Sataymarinerte kyllingspyd Pai med spinat og fetaost Greske kjøttboller og tzatsiki Makiruller, soyasaus, wasabi og syltet ingefær Foccacia med soltørkede tomater og fetaost Quesedillas med f.eks kylling, læøk og salsa, guacamole Grove mini-pizza med tomatsaus, spekeskinke og blåmuggost Cæsarsalat Wraps med f.eks and og mango Lefse med pesto og kylling
Snupi27 Skrevet 7. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 7. desember 2010 oi! det er tydeligvis bare min fantasi som ikke er helt i orden skjønner jeg! greske kjøttboller og tzatsiki eller scampispyd fristet =) hørtes ikke så vanskelig ut heller =P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå