Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #1 Skrevet 7. desember 2010 Jeg føler meg å alene, vi har et barn som vi ikke finner ut hva som feiler, A.hus har gjort en kjempe jobb. hun har sterke smerte i kroppen daglig, går på smertestillende, men har fremdeles vondt. Jeg har så vondt av henne vi prøver å gjøre dagen hennes så normal som mulig, men når det å vaske hendene er et smertehelvette er ikke alt like greit. Vi er henvist til Rikshospitalet til revattologer og til nevrologer der, men det tar jo vinter og votter, Vær morgen er kamp om å få kled på uten å påføre smerter.bare et litte hjertesukk fra meg.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #2 Skrevet 7. desember 2010 Regner med du mener kronisk syke svar så svarer ut fra det ;-) Det hørtes ikke godt ut med kroniske smerter som barn, er så vanskelig å vite hvor høyt man må dosere smertelindrene hos barn pga de ikke kan gi skikkelig utrykk for smerte. Jeg føler med deg. Har selv et barn på 3 år som er under utredning uten de finner noe svar. Vi har også en frustrerende hverdag med mye konflikter, utagering, og mye ekstra arbeid med tanke på utviklingen som fortsatt ligger på rundt 1,5 år. Jeg kjenner til frustrasjonen og kampen mot systemet...ingenting kommer av seg selv....desverre!
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #3 Skrevet 8. desember 2010 Ja jeg mener jo det. takk for svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå