Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #1 Skrevet 7. desember 2010 Igår lagde jeg en stor porsjon med krumkakedeig. Orket ikke å steke de akkurat da så jeg satt deigen inn i kjøleskapet til idag. Nå har deigen blitt veldig tykk er det noe jeg kan spe den ut med? Eventuelt hva kan jeg bruke? Det er er ganske stor porsjon med 9 egg.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #2 Skrevet 7. desember 2010 Ingen som har noen tips å gi meg ?
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #3 Skrevet 7. desember 2010 Nå vet jeg ikke hva som er i kromkakedeigen (ikke helt min favoritt) men det er vel bare å spe litt med noe av det som skal være oppi der?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå