♥Jente 2008 + gutt 2011♥ Skrevet 7. desember 2010 #1 Skrevet 7. desember 2010 Nå har jeg hatt hodepine 24/7 de første 12 ukene - som med førstemann, men denne gangen vil den liksom ikke gi seg. Jeg er så lei og sliten av å ha hodepine hele dagen lang, mange ganger i uken... Noen tips til hva som kan hjelpe - om noe? VELDIG takknemlig for svar
helene0: jan09+jun11 Skrevet 7. desember 2010 #2 Skrevet 7. desember 2010 Uffameg så utrolig kjedelig Hodepine er no drit.. Har noen småtips som pleier å hjelpe meg litt -Kamillete -Tur i frisk luft -Massage i hodebunnen -Stilhet, ro og hvile (det er jo lettere sagt enn gjort) Jeg har i det siste vært plaget med tette bihuler, er litt vanskelig å oppdage iom at jeg ikke er tett i nesa men mye lenger inn.. Da hjelper det ofte å bruke mye saltvann. jeg synes ikke spray er noe særlig, blir så sår i nesa av det, men heller sånne plastflaske-dråper. Fyller godt opp og ligger bakover et par min. Ha papir tilgjengelig, hehe jeg gjør dette flere ganger i løpet av en times tid, så blir det ofte bedre.
babytassen<3 Skrevet 7. desember 2010 #3 Skrevet 7. desember 2010 Hei Jeg og sliter med masse hodepine. Har selv kun hatt det i en og halv uke. Men fy og tøft det er. Skulle ønske jeg kunne komme med noe tips til deg. Trenger sårt noen selv. Men jeg har kjøpt meg en isgele fra Vita, som jeg smører på panna. Den lindrer hvertfall noe. Men er viktig å drikke mye vann, som du sikkert gjør. Gjør det selv og, men føler ingen ting hjelper. Er sykmeldt pga dette. For der dunker i hodet nesten hver bevegelse jeg gjør så. Tar du noe for det? Eller holder du deg unna smertestillende? Masse god bedring til deg
Pink Skrevet 7. desember 2010 #4 Skrevet 7. desember 2010 Drikker du nok vann? Jeg må oppi 3L pr dag nå for at kroppen skal fungere ok....
aprilprinsesse2011 Skrevet 7. desember 2010 #5 Skrevet 7. desember 2010 d er lov å ta en pinex eller en paracet om behovet skulle bli for stort. man skal selvfølgelig ta legemiddel med måte, og ikke overdrive inntaket. men av og til må man. både lege og jordmor har sagt til meg, at d er lov å ta. har selv måttet krype til korset, og ta pinex. men har prøvd å drøye d lengst mulig. legge meg så nedpå, med en kald klut på panna. mye drikke hjelper oxo på. og om en snill og omtenksom samboer gir deg massasje, så si ikke nei til d. hos meg er d ofte spenningshodepine, og da har eg en varmebalsam, som eg smører på nakke og skuldre, i tillegg til en rispute, som man kan varme i microen. er 19+6 selv.
babytassen<3 Skrevet 7. desember 2010 #6 Skrevet 7. desember 2010 Hvor har du kjøpt risputa di *meg1979* ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå