Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #1 Skrevet 7. desember 2010 Føler meg helt grønn på dette her. Har masse etter dattera mi for 3år siden. 3uker til termin og holder på å gjøre ting klart. Men hvordag skal jeg koke opp disse tingene? Skal jeg bare hive dem i gryta da liksom? Huff, håpløst..
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #2 Skrevet 7. desember 2010 Kok opp vann, hiv dem i og la de koke et par minutter:)
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #3 Skrevet 7. desember 2010 skyll de først, så ha de opp i en kassserolle med vann, kok opp vannet, og la de koke et par minutter Ta hver enkelt del fra hverandre.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #4 Skrevet 7. desember 2010 Hvorfor skylle først? Blir ikke MER rent av det, når man likevel skal koke de etterpå
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #5 Skrevet 7. desember 2010 Flaskene skal kokes 10 min for å bli sterilisert! Et par minutter er ikke nok..!!
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #6 Skrevet 7. desember 2010 Jeg har alltid vasket flaskene godt før jeg har kokt de. Ellers koker du jo flaskene i skittent vann. Ellers har jeg latt flasker og smokker koke i 10 minutter. Kjøpte avent sin sterilisator etter noen uker. Anbefales virkelig.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #7 Skrevet 7. desember 2010 kjøpte sterilisator jeg også, en av verdens beste oppfinnelser!Skule visst det litt tidligere at det fantes:P men fikk når snuppa var 3 mnd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå