gerd Skrevet 7. desember 2010 #1 Skrevet 7. desember 2010 Noen som vet om en side med fine kort? Billig - med kjapp levering?
Frk Fjong Skrevet 7. desember 2010 #3 Skrevet 7. desember 2010 Elitefoto leverer på 2 dager dersom du henter i butikk. Der har de flere ulike design, eller du kan redigere ditt eget design i et bilderedigeringsprogram, og få så mange bilder du selv vil! Bildene ble veldig bra, og jeg er svært fornøyd!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine♥ Skrevet 7. desember 2010 #4 Skrevet 7. desember 2010 Tror man kan ha 4 bilder hos Foto Knudsen, bestilte nettopp derfra selv, men jeg valgte bare 2 bilder per kort. 5 kr per kort hvis du skal ha vanlig, liten str.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine♥ Skrevet 7. desember 2010 #5 Skrevet 7. desember 2010 5-7 dager levering
~sjiraff~ Skrevet 7. desember 2010 #6 Skrevet 7. desember 2010 Har nettopp bestilt hos vistaprint. kortene er billige, men leveringen koster. Betaler 320 kr for 40 kort som leveres på 7 dager.
Lemonia Skrevet 7. desember 2010 #7 Skrevet 7. desember 2010 Vi er kjempefornøyde med optimalprint.no Bestilte årets julekort derfra, og de hadde fire bilder på.
lykke74 med 3 små Skrevet 8. desember 2010 #8 Skrevet 8. desember 2010 Bestilte også fra optimalprint.no med fire bilder. Veldig fornøyd. Rask levering, fire dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå