Gå til innhold

Har du blogg?

Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, utrolig hvor avhengig man faktisk blir av og følge blogger. Og til slutt føler man at man kjenner personen også. Selvom man aldri har møttes før :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og takket være dere er min blogg på "blog of the day" på tredje dagen på rad :)

Skrevet

Wow, tuller du nå eller? Hehe, ble litt satt ut nå:-o Det er jo mange bilder der da, men på den "my kids keep me young" som var det øverste innlegget når du skrev dette, er meg ja....

Du er jammen meg skjønn hvis du mener det, tusen takk. Men regner med det kanskje var noen andre bilder du så på? :-)

Skrevet

Mona da, du er jo bare helt fantatisk og utrolig vakker :)

Bare så du vet det!

Skrevet

Ikkenonick - liker dessverre bloggen din.. "Dessverre" fordi jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver, og du setter ord på mye av det jeg selv har kjent, og tidvis ennå, kjenner på.. Håper det ordner seg for deg og dine. Førjulsklem.

Skrevet

her var det mange flote blogger ;)

www.fruolsensunivers.blog.spot.com er min

Skrevet

Takk sakl du ha Xempel, leit at du kjenner deg igjen, hyggelig at du liker bloggen...

Skrevet

her er min :)

www.adrianasin.blogg.no :)

Skrevet

Monajenten:

Det var det innlegget med "My kids keep me young" jeg tenkte på ja. Du hadde jo så innmari coole klær også :)

Også så artig at jenta de har tatt de bildene da. De var kjempefine :)

Synes du er helt vanvittig vakker ja.... :) Så var nok ikke noen av de andre bildene jeg mente nei....

Skrevet

Blir helt flau, jeg..tusen tusen takk:-) Datteren min elsker å ta bilder så hun får låne kameraet ofte i tillegg til at hun har sitt eget:-) Så da blir det stort sett til at jeg bruker henne til å ta bilder;-)

Tusen takk igjen, jeg blir veldig glad for å høre sånt:-)

Skrevet

Så moro! Hvordan registrerer du ded der?

Skrevet

Veldig fin blogg du har...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...