Gå til innhold

SUKKER.NO

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anbefales på det sterkeste, om du er villig til å ta en sjangse :-)

sikkert mange som tror det bare er tull..

som jeg også trodde da jeg laget med en profil der, en dag jeg kjedet meg natruligvis, å kanskje var litt ensom.

Nå 3 mnd siden jeg laget meg profil der, å jeg merner jeg har funnet drømmemannen :-) kan ikke være mer lykkelig for tiden, han går kjempe godt ilag med datteren min også, som er veldig viktig :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flott for deg, men er mye rart der og ja. Jeg var betalende medlem i et par mnd men etter gud vet hvor mye rare mannfolk man prata med Og noen hyggelig som tydeligvis fant noen bedre en meg så ga jeg opp og prøvde annet sted. Møteplassen syntes jeg at har vært bedre. har møtt noen hyggelige menn der og litt mindre av de merkelige. men desverre ikke drømmemannen da, så nå setter jeg det på vent en periode. :)

Skrevet

Har vært der inne og truffet noen hyggelige gutter. Er jo alt mulig der, men stortsett positiv til nettdating. Foreløpig har jeg ikke truffet den rette for min del.

• 2 uker senere...
Skrevet

Nei, det trenger ikke heletiden å være like lett ;-) pratet også med noen gutter før jeg fann den "rette" ... det var liksombare noe som sa meg at han bare måtte jeg møte :D

Skrevet

glemte vist ano knappen der, men men ;)

• 2 uker senere...
Skrevet

Sukker passet ikke for meg. Traff bare raringer. Hehe! Men søstra mi er gift med en hun traff der. :-) Møteplassen er bedre synes jeg. Har nettopp kommet over en side som heter aktivitetsvenner. Ikke fått testet den helt ennå. Men den er gratis.

Skrevet

Er også medlem på sukker (betalende), har møtt en nå som virker ganske perfekt for oss...men vi får se hva de utvikler seg til;)

Skrevet

Jeg møtte drømmemannen min der :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Syns ikke noen av de sidene funker noe særlig jeg,man må jo betale i dyre dommer for å ha tilgang til annet enn å "flørte" med folk.. Og det kan jeg heller gjøre på butikken,kafé,på bussen,biblioteket,byen etc..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...