Gå til innhold

3D UL wooho


FrøkenHøygravid!

Anbefalte innlegg

Var på 3D UL i dag =D fikk mange fine bilder og en super film =) + ny termin :D så fra nå av er det 01.03.11 her i stedet for 05.03.11 =D noen flere som har vært på 3D UL ?=) og hvor mye kosta det for dere ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åååå... jeg gleder meg så til jeg skal dit også :)

 

Har time 22 des. Og dit jeg skal koster det litt i underkant av tusen mener jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere med fremsatt termin:)

jeg var på 3D igår:D

å det var heeelt fantastisk, betalte 900kr, fikk 6 filmer og 30bilder:) Absolutt verdt alle pengene!!!!

var på ultralydklinikken i Tromsø:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er utrolig morsomt. Vi var på det i går og betalte 700,- fikk en film og tre bilder. Nå lå veslejenta med hendene opp i ansiktet nesten hele tiden så var ikke så lett å få bra bilder, men utrolig søt da, lå der og kosa med kinnet og gnei seg i øynene. Vi kunne se tydelige likheter med storebor! Har samme termindato, men ut i fra kun lårbeinet var hun to uker før termin, noe som tyder på at hun blir ei lang frøken. Veldig morsomt fordi jeg ikke er så veldig høy, men det er mannen min. Hadde vært morsomt med ei datter med kroppssbygningen til hans familie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

takk =) ja 3 d er absolutt verdt det :D oi du fikk mange filmer og bilder skulle ønske jeg hadde fått flere bilder der jeg var =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro =) betale det samme jeg også og fikk en film og tre bilder skulle ønske jeg fikk litt mer men det viktigste for meg var å sjekke at alt var i orden :) hehe hu min også var litt ''vrang'' der di henda var bare i ansiktet men hun flyttet di etterhvert :)

Blir spennende da å se hvor lang hu din blir når hun blir født =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja et er absolutt noe å glede seg til =) har nesten lyst å ha en 3D ul til jeg er jo så moro å se de små trolla på skjermen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på ultralydklinikken på lysaker, det var helt supert! Fikk endelig vite at det var ei lita tulle i magen. Fikk med bilder og en cd med 55 bilder på. Var helt utrolig.

 

Så liksom at det ligner litt på tassen, så blir spennende å se når hun kommer ut

 

Betalte 1000 kroner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...