Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #1 Skrevet 7. desember 2010 Jeg har vond hals/halsbetennelse hver mnd. ! Det går tilogmed i ørene og nesa:( Jeg har fått pencillin de fleste gangene, men nå synes jeg det er nok!Mandlene er visst ikke vits å fjerne da de ikke er noe store... hva søren kan det være? jeg blir så lei...legen mente jeg kunne ha for lite d-vitamin i kroppen så han tok en test, men ikke fått svar enda... flere som er plaget?
Gjest ->>- Skrevet 7. desember 2010 #3 Skrevet 7. desember 2010 Hva sier ØNH-spesialist? Er det påvist streptokokker hver gang?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå