Gå til innhold

Dere andre som har menn som tenner på litt kontroll... trenger tips :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er ikke noe ekstrem på noe måte i det hele tatt, vi snakker rett og slett om at han liker å være på toppen og gjerne holde meg litt fast og bestemme gangen i sexakten.

Og bare så det er sagt jeg tenner også på at han tar litt kontroll ;)

Greia er at jeg sliter med å tenne ham... Vi har sex 2-4 ganger i uka vanligvis, så jeg klager ikke på hyppigheten egentlig, men jeg klarer ikke å tenne ham...

Alle andre jeg har hatt sex med har fx elsket å få oralsex, denne mannen er helt likegyldig til det. Det har ingenting å si om jeg tar på ham, snakker til ham, kysser ham, går i utfordrende/sexy klær, uten klær, kler av ham og gir ham en hånd- og eller en blowjob... jeg klarer ikke å tenne ham.

Vi har kun sex når han har bestemt seg for at han vil... Føler meg litt mislykka rett og slett. Jeg har større sexbehov enn ham og det hjelper heller ikke. Føler meg fryktelig frustrert :(

Vurderer nå å kjøpe håndjern til ham i julegave, noe jeg godt kan tenke meg å prøve selv også, i håp om at jeg kan "bruke" det som et argument...

Er det noen der ute som har samme type mann og har klart å "knekke koden" på hvordan man får dem kåte når de i utgangspunktet ikke er det?

Jeg vil jo gjerne at han dominerer litt, men det var å få ham til å ville gjøre det der og da da... da hjelper det sikkert ikke at jeg bruker teknikker som dominerer ham for å få ham kåt heller, men jeg kan ikke noen annen måte å gjøre det på.... :(

Jeg vil så gjerne bidra litt, jeg tenner nemlig veldig på å kunne tenne den andre parten til vanvidd. Etterå kan han godt overfalle meg som et dyr, bare jeg får den tilfredstillelsen av å gjøre ham halvgal av begjær først...

Dette er mannen jeg vil dele resten av livet mitt med, og han er faktisk en utrolig god elsker - skulle bare ønske jeg viste om noen knapper å trykke på for å få ham i gang :S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min eks var slik, prøvde alt, men til ingen nytte, når jeg spurte han hva som skulle til, så sa han "greit" ifra at han ikke ble tent av at jeg var så "villig" til å ha sex med han, altså, han likte å ha såpass kontroll, at han bestemte når vi skulle ha sex. Tok drepen på forholdet vårt.

Får håpe din ikke er likedann, men kan jo tipse deg med det jeg prøvde da:

prøvde alt det samme som deg, prøvde også å foreslå at han skulle binde meg til senga ol, men null interesse når jeg brakte det på bane, men når han la opp til sex, så kunne det hende at han dro frem noe for å binde meg.

Skrevet

Ja det er litt samme problemet her... Jeg har oftere lyst en ham og er derfor altfor tilgjengelig...

Føler meg litt "lurt" sånn sett, for han var ekstremt kåt den første tiden vi var sammen, snakker ikke bare sex 2 ganger i døgnet her...mye mer enn det!

Klart vi ikke kan fortsette sånn hehe, men å droppe fra 2-6 ganger i døgnet til å lett kunne veksle mellom å ha sex 3-4 ganger uka til en gang hver 14 dag er litt stor overgang for meg og jeg har omtrent abstinenser... Kunne tenkt meg sex nesten hver dag jeg... :S

Jeg har prøvd å ikke "mase" også og da glemmer han bare hele greia i en uke eller 2..., så det hjelper ikke å ikke "mase" heller :(

Han kan dominere meg så mye han vil... jeg vil bare at han skal ville...

Frustrert HI

Skrevet

Hadde samme problem med min eks,så har egentlig ikke noe svar til deg..

Men han var ikke dominerende,bare mindre sexsuell enn meg:-/

Det som slo meg når jeg leste innlegget ditt var at han kanskje mister tenning siden du er så "villig"?

Hva med å slå helt om,prøve å få fram at du ikke vil ha sex,at det er det siste du kunne tenke deg,og iallefall ikke ha lyst å ha sex med han?

Dette ville nok ta litt tid,for han må "erfare" det,så ville nok ikke ventet reaksjon med en gang,men kanskje det hjelper over tid?..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...