maeve er tobarnsmamma<3 Skrevet 7. desember 2010 #1 Skrevet 7. desember 2010 Snuppa fikk smake et par pastarør med pesto av lunsjen min idag. Etterpå fikk hun litt utslett rundt munnen, nå nesten en time senere er det borte. Det var rød pesto fra Landlord, ser at det er 7% cashewnøtter i den. Kan det være en reaksjon på de? Kan liksom ikke forstå hva ellers det kan være heller?
ConsuelaBananaHammock Skrevet 7. desember 2010 #2 Skrevet 7. desember 2010 Siden nøtter er svært allergifremkallende ville jeg tenkt det samme. Hun kan fint tåle andre type nøtter da, mulig hun bare reagerer på Cashewnøtter. Eller noe annet i pestoen! hehe... Ikke lett dette med matallergier :/
maeve er tobarnsmamma<3 Skrevet 7. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2010 Nei det er ikke lett nei! Får vel bare prøve å unngå cashewnøtter hvertfall og satse på at det er det hun reagerte på. Er jo heldigvis ikke den nøtten som er mest brukt her til lands:-)
Gjest mphs Skrevet 7. desember 2010 #4 Skrevet 7. desember 2010 Ja det kan være det, men det kan også være tomat hun har reagert på. Hvor gammel er snuppa? Unger under 5 år bør ikke spise nøtter.
maeve er tobarnsmamma<3 Skrevet 7. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 7. desember 2010 Tomat har hun spist før og det har gått bra. Hadde jeg tenkt på at det var nøtter i pestoen hadde hun ikke fått smakt, men tenkte ikke over det før hun fikk utslett,da sjekket jeg glasset og så det. Hun er 1 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå