Gå til innhold

Gave/oppmerksomhet til barnehagen? Pris?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst å gi en liten oppmerksomhet til avdelingen til gutten min! Jeg er ikke sånn kjempe kjempe fornøyd med alle ansatte, men det er 2-3 stk av de ansatte jeg liker veldig godt, spesielt de som har hjulpet meg med lille snuppa/holdt henne mens jeg kledde av/på gutten min så hun slapp å ligge å gråte på gulvet (hun gråt alltid da jeg la henne ned...). Har kjøpt en pakke kjeks m sjokoladetrekk (finere type) og en pakke med utenlandske karameller og så nå at prisen totalt kom på rett over 80kr. Tenkte at de kan kose seg med det på pauserommet nå i adventstiden. Jeg gir fordi jeg har lyst, jeg elsker å gi gaver/oppmerksomhet og syns det blir vanskelig å organisere en samlet gave med de andre foreldrene.. Skal også legge med et takkekort m/bilde av barna som jeg har laget! Har forøvrig lyst å gi et godt inntrykk, hvem vet, kanskje jeg søker jobb der i fremtiden..!

Hva gjør dere? Virker det veldig mye å gi til bhg ansatte? Syns de fortjener det jeg da, de passer jo på det kjæreste jeg har hver dag (selv om det er jobben deres da)..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

om du først skal gi noe, ville jeg faktisk gitt litt mer:-) jeg tenkte også å kjøpe noe, ikke mye man får for 80 kr om det skal være litt til alle!

Skrevet

kanskje du kan legge til en pose krydder te el god kaffe og noe konfekt el god marsipan

Skrevet

Nå har jeg en unge på hver avdeling ( 3 avdelinger) Men jeg ga i dag en julekurv, med clementiner, julemarsipan, pepperkaker, twist og julekarameller;) Ble ca 200 kr for alt med kurven;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...