Gjest lillemamsi Skrevet 7. desember 2010 #1 Skrevet 7. desember 2010 Gutten min hoster hver gang han skal sove, holdt på i 2 netter og hoster så han våkner. Har forsøkt med vann selvsagt. Men nå ser det ut som han må få hostesaft... Han er ikke syk, men har vært litt forkjøla er kun hosten som henger igjen. Han har fått sove litt ute i dag, men hoster like mye som inne i sengen. Er det sant at barn under 2 år ikke skal ha hostesaft? Ja skal på apoteket å høre der, men noen ganger virker det som dere her inne sitter med mer kunnskaper og erfaringer enn noen på apoteket. Hvilken hostesaft bør jeg satse på? Kjerringråd? Naturmedesin, urter e.l?
sillyfilly og Olivia Skrevet 7. desember 2010 #2 Skrevet 7. desember 2010 Du burde ta en tur til legen. Det finnes mange reseptbelagte hostesafter som virker bedre enn de du får i selvvalget. Og som du sier barn under 2 år skal ikke ha hostesaft uten å ta kontakt med lege. Men om det hindrer gutten i å sove om natten fordi han hoster så fælt så må han jo få noe
lille sprelle Skrevet 7. desember 2010 #3 Skrevet 7. desember 2010 noscapin flytende fungerer bra på tørrhoste. Smaker pyton.
Gjest lillemamsi Skrevet 7. desember 2010 #4 Skrevet 7. desember 2010 Når jeg dro på apoteket så fant jeg ut at de selger ikke hostesaft til barn under 2 år lenger, uten at de har vært innom legen. Så da blir det legen i morgen, sånn at vi får noe hostesaft i hus. Håper natten ikke blir så ille som de to siste :/ Visste ikke at de hadde fått nye "regler" om dette jeg Men er jo like greit!
Snakkelittmeddeg Skrevet 7. desember 2010 #5 Skrevet 7. desember 2010 Hev sengeenden sånn at han ligger med hodet høyt.. Om du har mentolatum i hus så kan du smøre et tynt lag med dette under føttene.. Dette har hjulpet på mini i huset i alle fall ) God bedring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå