Gå til innhold

håper på svar.. :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei.. har skrevet her tidligere om mitt forhold til bf. og sånt..

tusen takk på forhånd :D

vi har en grunn fått bedre kommunikasjon etter bruddet som skjedde i sommer. vi kan prate om alt. vi krangler ikke når vi møttes eller snakker på tlf..

men i det siste så har jeg en grunn lagt merke til at han ringer meg noen ganger for bare å ringe og noen ganger gi meg info..

litt etter at det ble slutt så fikk jeg ganske mange ganger meld av han på natta om jeg kunne vekke han på morgen.. så blir jo da litt forvirra.

og i det siste så har han på en måte flørta eller tar det som flørt hva trur dere??

(når han jobbet i verksted og jeg kom en tur, han var svart på hendene og da tok det rundt i ansikte mitt, og når vi var i svergie med ungene og satt oss på kafeteria.. og jeg lekte litt med jentungen at jeg holdt hånda mi på bordet og hu på en måte slo ikke hardt.. jeg tok igjen.. så litt etterpå gjorde han det også på meg og begynte å knipse ikke hardt men på en måte som lekesloss. jeg begynte å le og han gjorde det en grunn mer og lo..)

så veit en grunn ikke har en grunn godt litt over 6 mnd sia det ble slutt.

har en grunn bare fått mer og mer sterke følelser for han og savner han mer og mer..

og det kribler i magen hver gang jeg ser han eller hører bilen hans..

greit jeg håper jo så klart å få han tilbake..

men vil jo ikke på en måte masse.. og har jo da tenkt selv at han sa jo litt etter bruddet at han trengte tid og vis jeg på en måte massa kunne det ta lenger tid..

men han har også sakt like før det ble slutt at det var meg han ville dele resten av mitt liv og jeg var bare hans og elsket meg over alt på jord og skulle egentlig gifte oss i 2012.

så blir en grunn mer forvirra..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HI! Herregud.. herregud, og du skal være "voksen" ha barn etc.

Du kan jo faen meg ikke skrive!

"men vil jo ikke på en måte masse.." masse???

"vi har en grunn fått bedre" en grunn??

"siste så har jeg en grunn" en grunn???

"han på en måte flørta eller tar det som flørt hva trur dere??"

"han var svart på hendene og da tok det rundt i ansikte mitt"

herregud, hele innlegget ditt er en SKAM! Lær deg å skriv menneske! Værste jeg noen gang har sett! Alle kan gjøre skrivefeil, og det plager meg ikke til vanlig men herregud dette er jo galskap! Blir jo sliten av å lese på dette. Det henger jo fanken ikke sammen.

Skjerp deg! Bare av dette så burde han ikke være sammen med deg.

Skrevet

Herregud,er det mulig!! Hvorfor svare?? Du er jo bare frekk!! Ho skreiv ikke det innlegget for og få dritt tilbake... DU som må skjerpe deg "anonym"... Og hvis du blir så sliten av og lese det,hvorfor lese det ferdig?? Er valgfritt.. Galskap?? eneste som er galskap her er ditt svar,henge seg opp i andre sine skrivefeil... Må si jeg har sett MYE værre skrivefeil enn dette...

Skaff deg et liv...

Føler du deg bedre selv når du rakker ned på andre??

Skrevet

hva faen er det med deg??

jeg skrev dette inlegget for å høre hva andre syntes.. og hva med at det er min måte å skrive på og få det ut.. og hva om jeg kanskje sliter med det..

er det mulig sier jeg.. vis du skal drive å holde på sånn kunne du en grunn bare latt hver å svare..

kanksje du sliter med ting selv men syntes det heller mer morro å plage andre med å være så frekk som deg..

skaff deg ditt egent liv. en å plage andre med å være frekk kommer ikke lenger med det.. bare ødelegger for deg selv

Skrevet

Vel jeg er enig med den personen som klagde. Hvis man skal skrive på et forum så må man kunne skrive så andre kan forstå deg.

Dette her minner jo om et barn i Barnehage. Lær deg og skrive korrekt før du legger ut dine problemer. Hvis du snakker og kommuniserer på samme måte som du skriver så er det ikke rart at du og din mann har problemer.

Tydeligvis så er du hårsår med dette, noe som tyder på at du har ikke kommet særlig langt i livet. Gå på skole, studer, få deg et godt liv før du begynner å klage.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...