Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #1 Skrevet 7. desember 2010 Jeg har oppdaget at jeg flere ganger må dulte borti sønnen min for at han skal reagere. Men det er som regel når han sitter å ser tv eller leker med noe. Ellers har jeg ikke reagert på noe. Men jeg kan sitte ved siden av han i sofan å si navnet hans sikkert 5 ganger, å ofte må jeg dulte borti benet hans for å få en reaksjon. Er det vanlig at barna blir så opphengt i noe på tv eller slikt at de ikke hører? Eller burde jeg få en sjekk på hørselen hans? Kanskje begynne å legge merke til om det er ved andre situasjoner også. Han er snart 4 år.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #2 Skrevet 7. desember 2010 Det er vel ikke et ukjent fenomen at unger kan lukke ørene:) Min mann er forresten helt lik. Uansett skal sønnen din snart på fireårskontroll, og da mener jeg de sjekker hørselen. Du kan jo nevne at du har lurt litt på om han hører ordentlig. Prater han rent? Barn som hører dårlig prater av og til ikke ordentlig heller.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #3 Skrevet 7. desember 2010 Hehe ja du har jo rett i det da.. Men har bare blitt så tydelig i det siste. Jeg må snakke ganske høyt. Men det kan jo bare være som du sier, at han velger å ikke høre =P Han prater veldig bra. Takk for svar!
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #4 Skrevet 7. desember 2010 jeg pratet helt fint når jeg var liten, er i dag i praksis døv. ingen tok meg på alvor siden jeg pratet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå